Monday, October 12, 2015

Colors


Hello!
First things first, it was my 18th birthday yesterday so YAY for that! Next thing, how awesome is this location?! The Old Bazaar on Sundays is my favorite, empty with no distractions (well, besides this one tourist group that crashed out shoot haha). My photographer Angela mentioned this place to me and said You must wear a mustard sweater for this! So I did. 
Hope you like the photos as much as I and Angela do. 

Здраво!
Најпрво, вчера ми беше 18ти роденден така да ЈЕЈ за тоа! Следно, колку е преубава оваа локација?! Старата Чаршија во Недела ми е омилена, празна без дистракции (освен една туристичка група која реши да го шета Безистен баш кога се сликавме, и моравме awkwardly да се тргнеме на страна за да го прошетаат хаха). Мојот фотограф Ангела  ми го спомна местово и ми рече: Mораш да го носиш жолтото џемперче за овој пост! И така и направив.
Се надевам ќе ви се допадне. 






No comments:

Post a Comment