Saturday, June 8, 2013

Why are you my clarity

Clarity - Zedd ft. Foxes

What's up?!
Here in Macedonia summer break begins June 10th.Even though it's not officially over, it sure feels like it! So this past friday me and a couple of my friends went to the City park to chill. And that is why my outfit is relatively casual and you have seen it all.
I wore a light blue cotton shirt, with basic skinny jeans and my fave loafers (if you haven't noticed haha) and to jazz it all up a dark blue cardigan with spikes, and a small flower ring.
Huge thank you to my friend Filip for taking the photos!
Hope you like it :D

Здравоо повторно!
Иако сеуште официјално не е започнат летниот распуст, се чуствува еуфоријата во воздухот. Нема повеќе школо,испрашувања,тестови, кхм биологија. Почнува лето и спремна сум да започнам да го водам блогот со полна пареа!
Во петокот после школо бевме со другари во Градски парк за да се одмориме и да уживаме во времето кое ни остана заедно *и да видиме група полу-матуранти како галамат,очигледно таму ја поминале ноќта* и затоа мојот аутфит е прилично кежуал.
Носев лесна светло сина блузичка/кошулка ,секојдневните фармерки и моите омилени лоаферки (ако немате приметено до сега хаха) и за да не биде до тоолку обично го дадов и моето темно плаво кардиганче со боцки и мало прстенче кое мислам дека не се забележува до толку.
Големо благодарам до Филип за сликите!
Се надевам ќе ви се допадне :D












xoxo Elena.


13 comments:

  1. Great photos! I love that shirt with those jeans!
    xx
    http://www.lipglossandlattes.com

    ReplyDelete
  2. Super si Elena taka prodolzi :)

    ReplyDelete
  3. Прекрасна кежуал комбинација.Кошулката ми е преслатка, а со кардиганчето баш се надополнува!

    ReplyDelete
  4. Ми се допаѓа кошулката и убаво е надополнета со наметката.
    Фина комбинација за дневна прошетка.

    Stardust Stain Blog
    Stardust Stain Blog >> JOIN FACEBOOK GIVEAWAY

    ReplyDelete
  5. Ми се допаѓаат сликите, и секогаш, буквално секогаш знаеш соодветна ,,позадина'' да одбереш. :-)

    Спојот од различни нијанси на сина боја, очигледно е дека излегол ептен добар. Битен момент тука ми е закопчувањето на кошулката, дефинитивно се оддава сосем друг впечаток. Пример, за мене комбинацијава немаше да биде така добра и да ми се допаѓаше толку, доколку не си се решила за закопчување ,,до горе''.

    Боцките, во овој случај на кардиганчето, се секогаш добар избор за разбивање монотонија.

    Лоаферките ги сакам многу, знаеш. :-)

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Позадината е секад најбитна хахa :D Фала ти!

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Преубава комбинација!
    Никогаш не сум знаела дека спојот од различни нијанси изгледа толку убаво. Обожувам боцки и ми се допаѓа како се си искомбинирала :D

    ReplyDelete
  8. И ти си ја имала таа среќа да ти се падне напатен професор по биологија? :') Јас доаѓав до моменти на онесветување пред да ме испраша, од што ме малтретираше онаа моја љубена професорка. :D

    Јас со задоцнет коментар(и), како и обично нели.

    Ми се допаѓа деним он деним изгледот, иако кошулата не е тексас, но наликува на тоа, барем мене. :)
    Во овој случај ми се допаѓаат избледените фармерки, делува баш интересно поради светлоста на кошулата. Ми се допаѓа тоа што овој пат си изоставила ремен, затоа што комбинацијата по мене не дозволува таков додаток. :)

    Нитните ми се баш неочкуван детаљ, и баш ти, и особено ми се допаѓа што се тотален контраст на препи впечатокот кој го остава целосно закопчаната кошула. :)

    Да сумирам, ептен фино скоцкано. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мислам дека сите (буквално СИТЕ) професори по биологија имаат една лоша жичка. Јас секогаш велам И во медицина да се запишев немаше волку биологија да учам xD And thank you :D

      Delete