Wednesday, June 12, 2013

Bows before Bros

Can't hold us - Madilyn Bailey cover (acoustic)

Hey guys!
As we all know, everyone should be on summer break by now, and I am no exception.I am excited to see what Summer '13 has to offer, but i can surely say I'm kinda school-sick (home-sick but for school, not for my home ^.^ ). Things have gotten kinda boring, and i for sure hope that this feeling will go away soon.
This time a very Me outfit post. I love all things girly, so pink,cream and bows is a perfect combo.
These pants have gotten their fair share of  fame, so this one time wont hurt right?
 Finally decided to put away the black loafers for a while, and instead go for these navy spikey ones. It was a big step for me, i must admit.
Hope you like it.
P.S. I have a Tumblr now, so feel free to follow :D
 http://shybutsecretlyfabulous.tumblr.com/


Поздрав!
Како што знаеме, до сега сите би требало да се на летен распуст, а јас недај боже да сум исклучок. Едвај чекам да видам што подготвува ова лето за мене, но за сега може слободно да кажам дека ми фали школото. Ете нешто што никогаш не помислив дека ќе го кажам, ама тоа е. Работите се малку досадни моментално, а и временцево не помага.
Овој пат од мене имате една типична Елена комбинација. Обожавам се што е женствено (ако така може да го преведам girly) така да розево, кремасто и машнички се полн погодок нели?
Конечно решив да си ги тргам лоаферките малку, и на нивно место да застанат овие морнарско сини балетанки со боцкички (се разбира). Ова беше голем чекор за мене, морам да признаам.
Се надевам ќе ви се допадне!
П.С. Сега имам и Tumblr. Го ширам моето Shy but secretly Fabulous кралство хаха :D Слободно follow-нете ме.
http://shybutsecretlyfabulous.tumblr.com/











xoxo Elena.







6 comments:

  1. The camera sure loves you :) I like your sweet innocent outfits and this is no exception! Go girl :)

    ReplyDelete
  2. Mnogu mi se dopagas kako izgledash,se e prekrasno iskombinirano :D

    My Blog: http://ilovefashionizabela.blogspot.com/
    My FB page: https://www.facebook.com/ILoveFashionIzabela?fref=ts

    ReplyDelete
  3. Елена имам една единствена замерка - балетанките. Не дека овие не одговараат, но окото ми е свикнато на оние со ѕвездички и нежниот принт мислам дека одлично би се вклопил тука. :)

    Останатото е се на место.
    Ми се допаѓа вметнувањето на ремен, понатаму боите се одлични, а деликатноста на џемперчето освојува во целост. :)
    Додавањето на црни чевли, а не кафени, крем или бели ми е баш супер затоа што е неочекувана боја.
    И крајно, имаме иста чантичка, само мојата е со поразлични мотиви. (: Ми се допаѓа изборот на мала, долга и чанта со цврста форма.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сакав да сменам малку, не за другo :D Тие со се ми одат, ама ај да не ви се здосадам.
      Мило ми е што ти се допаѓа :)

      Delete