Wednesday, June 19, 2013

Sunglasses are a girl's best friend.

Zedd - Spectrum

Helloo!
As you can see, the weather here is Shorts-approved. It was soo hot yesterday, and even though i was debating on wearing shorts i am so glad i did. Summer is in full swing.
So i wore these high-waisted shorts with a simple white tank and this military/ombre button up. On my feet are my fave black leather converse and accessorized with my new sunglasses and of course spiked bracelets.
Hope you like it.


Здраво!
Како што можете да видите, временцето тука е претопло, така да шорцеви се повеќе од погодни. Иако малку бев скептик,мило ми е што ги облеков затоа што мислам дека ќе се онесвестев од топлина. Супер почеток за летна сезона, нели.
За прошетка со пријатели ги носев овие шорцеви со висок струк и обична бела маичка, искомбинирана со војничка/омбре кошула. Исто ги носам моите црни кожни конверс и аксесоризирав со моите нови наочарчиња и, се разбира, боцкастите алки.
Се надевам ќе ви се допадне.














Xoxo Elena.


18 comments:

  1. Многу убава опуштена комбинација. Омилени ми се кратките пантолончиња со висок струк, а конверсот само одлично го надополнува овој свеж изглед

    ReplyDelete
    Replies
    1. Шорцевите ми се go-to за летово :D
      Мило ми е што ти се допаѓа.

      Delete
  2. Super kombinacija :) Kosulja je bas dobra :)

    ReplyDelete
  3. this shirt is jus the perfect ombre idea u can find. u own this look.

    ReplyDelete
  4. Шорцот многу убаво ти стои. Ми се допаѓа што си одела со бела маичка и убава впечатлива кошула =)

    ReplyDelete
  5. Cute! I like your shorts! :)
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  6. Nice pics! Would you like follow each other?

    ReplyDelete
  7. Кошулчето е баш шик, го имам и пофалено веќе ми се чини. Обожавам маслинеста, обожавам кошулки и старки, а тек па кожни. Ме освои со тој детаљ во целост. :) Барам почесто да се на блог. Имам иста висина црни, платнени и мака мачам да ги искомбинирам а да не изгледа како планинар или вечити рокер. :D

    Што се однесува до комбинацијата - одлична е. Докажуваш дека и во лежерен стил може да се изгледа тотално модерно, а ефортлес начинот на кој ги изнесуваш комбинациите ми е еден од омилените моменти кај тебе. :)

    www.makedonskimodenblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Комбинацијава ја мислев уште од кога ја купив кошулата, а тоа беше уште пред неколку месеци, така да можеш да замислиш колку бев возбудена што конечно можам да ја носам :D
      Фала ти на коментарот ^.^

      Delete