Saturday, June 1, 2013

Ripped to pieces

Tim Berg - Seek Bromance

Hello once again!
So it is officially  June. I love this month for multiple reasons, but i can't think of any right now (wink wink) :D
Every time there is a chance for me to take pictures for the blog i use it, and this was no exception. I wore a basic outfit, but spiced it up a bit. Simple T-shirt and ripped jeans, paired with a royal blue blazer and
accessorised with a gold necklace and Aviator sunglasses.
Hope you like it.


Здраво повторно!
Од денес сме официјално Јуни. Го обожавам месецов поради повеќе причини, но неможам да се сетам на некоја моментално ;)
Секој пат кога ќе ми се отвори шанса да се сликам за блог ја искористувам, така да денеска не беше некој исклучок. Ги најдов овие фармерки денес кои не сум ги носела скоро година, и размислував како да ги искомбинирам. Поради кројот и тоа што се скинати решив да облечам обична маичка и плаво сако, а од модни детали - наочари и златно ланче (моите два омилени аксесоара!) за да добијам кежуал,модерен изглед.
Се надевам ќе ви се допадне.

















can you spot the photographer in my lens? :D


xoxo Elena.

25 comments:

  1. Love it! The blazer is incredible!
    xx
    http://www.lipglossandlattes.com

    ReplyDelete
  2. Predobar outfit Elena, neznam zoshto ne si gi nosela farmerkive preubavo ti stojat. Neznam sto da ti komentiram mi se dopagja se slikite lokacijata i vo kombinacijata nemam bash nikakva zamerka se si e na mesto. Se nadevam deka ke postirash pocesto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти Азизе :) Сега ќе се распуштиме со школо и се надевам ќе можам да постирам барем 2 комбинации неделно :)

      Delete
  3. Super si Elena ,mnogu ubavo ti stojat farmerkite :)

    ReplyDelete
  4. you truly are secretly fabulous :) love the outfit and how it looks on you, especially the fact you're bringing back to life and old piece and pair it with a modern twist. great job!

    ReplyDelete
  5. многууу ми се допадна лачето,ако може да ми кажеш од каде е ,сакам и јас :$$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ланчето ми е од Битпазар - преубав накит за џабе пари. Одамна го купив, мислам зимоска, ама провери можеби сеуште го имаат.

      Delete
  6. Многу убаво изгледаш!
    Ми се допаѓа како ти стојат фармерките, бојата на сакото е преубава.

    ReplyDelete
  7. Ја искарав Александра и истото важи и за тебе. Ако со крај на школска година не ги зачестите постовите, ќе правиме проблеми. :)

    Комбинацијата погоре ми прави мерак.
    Боите, облеката, накитот, се е одлично вклопено. Маичката е мој омилен дел иако е наједноставна и работата и е да неутрализира. Без неа, односно со било која друга боја аутфитот ќе добиеше живост, а овде токму boyish делот развеселен само преку сакото ја прави комбинацијата совршена.

    Ми се допаѓа и косата. Токму оваа фризура по мене е идеална за лежерен урбан изглед, кој ти знаеш да го изнесеш на прав начин. :)

    Елена да сумирам, преубаво изгледаш и многу се имаш развиено од блогерски аспект. Штета што не постираш почесто затоа што дефинитивно имаш многу да покажеш. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Почесто ќе постирам, еве ветувам тука! Чесен пионерски збор :D
      Фала ти многу :D

      Delete
  8. Фармерките едно што ми се допаѓаат како модел, друго е што одлично ти стојат, плус тоа што ги имаш подвиткано прави да ми бидат омилено парче во комбинацијава. Сакото добро ја смирува целата слика и дава доза на елеганција на комплетниот изглед.

    Stardust Stain Blog

    Поздрав,
    Тина

    ReplyDelete
  9. Многу ми се допаѓа целата комбинација, мислам дека ми е омилена досега :) Се опушташ пред камера и напредуваш целосно во стилот. Браво :)

    ReplyDelete
  10. Me potsetuvas na ovaa blogerka http://aroundlucia.com/?p=5160 :) Cekame nov post i pocesti postovi :)Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам ^.^ Нов пост до крајот на неделава :D

      Delete
  11. Ова си дефинитивно ти, во твој препознатлив стил, кој така вешто си го негуваш.
    Нормално, од мене само пофалби од тој аспект, затоа што токму заради тоа и си препознатлива. :-)

    Фармерките се нешто што дефинитивно и јас морам да го имам во скоро време, затоа што се апсолутли амејзинг! Лоаферките ми се на место број два, заедно со сакото! Скроз се на место и двете парчиња! Особено бојата на сакото, предобра!

    И секогаш знаеш да одбереш соодветен накит, согласно со останати парчиња!
    Ланчето е преслатко!

    :*

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete
  12. I lovee the blazer, your purse, and your hair!
    Super cute! (:

    xoxo Tomasilienne

    ReplyDelete