Friday, May 17, 2013

She's up all night to the sun

Daft Punk - Get Lucky ft. Pharrell Williams


Hello guys! So nice to be back again this week with a new post.
The weather has been a beauty today, and i thought it would be such a shame to not use it for my blog.
I recently purchased this ombre/military button up, and i have been wearing it non-stop! I can wear it buttoned, unbuttoned, you name it. I practically live in this shirt. I paired it with my comfy leggings and a white simple T-shirt underneath. A black bag, some loafers and aviator sunglasses, and you are good to go! Stylish yet simple!
Hope you like it.

Здраво на сите! Мило ми е што се вратив со нов пост, поготово на вакво време, мислам дека би било грешно да не го искористам за малку блогерај и фотосесија. Скоро ја купив оваа омбре/војничка кошула и искрено... ја обожавам! Можам да ја носам закопчана, одкопчана, било како. Овој пат решив да ја искомбинирам со кремастите хеланки и обична бела маичка. Црна ташна, балетанки, авиатор наочарчиња и спремна за шетња низ Центар.
Се надевам ќе ви се допадне.
















xoxo Elena.





35 comments:

  1. Ми се допаѓа кошулата,исто и наочарите.И да ти кажам,имаш прекрасно тело.Цела си прекрасна. Поздрав. www.theglamorousb.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти, мило ми е што ти се допаѓа ^.^

      Delete
  2. Кошулава навистина изгледа интересно и покрај тоа што сеуште сум скептик за омбре трендот, но ете сепак има по нешто што ми се допаѓа. Морам да те пофалам, фризурата навистина добро ти стои вака :)

    Stardust Stain Blog
    Stardust Stain on Bloglovin'
    Stardust Stain on Facebook

    Поздрав,
    Тина

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам Тина.Фризурчево врши работа на ова топло време :D

      Delete
  3. Елена со секој нареден пост стануваш се подобра и подобра. :) Ми се допаѓаш во било какво издание, и ова не е исклучок. Сериозно покажуваш како добро облечен тинејџер треба да изгледа.

    Што се однесува на комбинацијата, омбре трендот на облеката до сега не ми се допаѓал премногу, но кошулата има одлично прелевање и прв пат ја гледав во оваа боја. Маслинеста обожавам од многу малечка и барам информации од каде е. :)
    Хеланките ти прилегаат совршено, убаво ти ја оцртуваат фигурата и ми се допаѓа што со едноставноста на маичката ја балансираат комбинацијата, но остануваат во блиска палета на бои со кошулата.
    Баш си ми фраерка тука. ^_^

    Патем, си се погодивме со локацииве. Од кога се враќав од Соборна пред некое време, ја меркам патеката кај Јадран кај што си на првите слики. Совршено чиста позадина, плус не се гужваш. :) И кажи ама е брука мостчено додека се фоткаш и цел кеј те гледа? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Кошулчето е од Певекс, ако ти се верува. Ако ти се погоди денот, таму може да се најдат преубави парчиња.
      Местото на првите слики ми е омилено, нема гужва, а и сите што поминуваат од таму се буквално на трчање и местенцево им е како скратен пат, што мене не ми смета :D Единствено некои дечки од обезбедување може да ти фрлат поглед дека таму врие од амбасади и банки. А на мостчето ми беше ептен мерачки да се сликам. Не обрнував внимание на народот покрај кеј, битното е што на мостот немаше никој!

      Delete
  4. lelee postov pre inspirativen, predobra kombinacija osobeno mi sedopagja ombre koshulata :)

    ReplyDelete
  5. Браво браво браво :) Што да се каже после коментарот на Мери :P Навистина си инспирација за помладите блогери и покажуваш како може девојките на твоја возраст да изгледаат модерно, симпатично и шик без да се разголуваат и да изгледаат постари отколку што се. Твојот стил е минималистички, но со вистинска доза на детали и индивидуализам со кој се издвојуваш од толпата. Растеш со секој нов пост, се гордеам со тебе :)
    Кон омбре стилот имам love&hate став,неки работи ми се допаѓаат, некои не, но твојот избор ме убедува да го сакам. Очилата се полн погодок!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мило ми е што мислите така, навистина ме радувате со коментариве :D Фала ти многу :*

      Delete
  6. Супер изглед за дневна прошетка! Кошулата многу ми се допаѓа,цел изглед ми се допаѓа! Браво девојко!!

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Навистина многу ми се допаѓа комбинацијата, мислам дека е една од по-омилените кај тебе :) Ќе се согласам со коментарите дека младите тинејџерки треба да се огледуваат. Само продолжи така :)

    ReplyDelete
  8. Very interesting post sweety,

    Check my latest post about photo blogging tips!

    http://rock-and-roses.blogspot.ro/2013/05/blogging-tips-part-ii-photography.html

    Kisses from Bucharest,

    Silvia

    ReplyDelete
  9. Love the ombre top!


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com
    All Around Chekwa x Oasap May Giveaway. Join here!

    ReplyDelete
  10. Дали си сериозна дека кошулкава е од Певекс?!
    Готово значи, решив јас, наредно мое одење таму - те земам со мене, ама ич не ми е гајле, нема вадење. :D

    Прекрасно изгледаш! Омбре кошулката ја сакам многу, ми се свиѓа што се имаш решено да ја носиш раскопчана, ептен убаво ти стои. И морам да споменам, ми се допаѓаат смирените тонови на боите. Перфектен стрит стајл. Лоаферките ти се на место ептен, на втората слика ептен слатко изгледаат. ^_^

    Ова ми е дефинитивно една од поомилените твои комбинации. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Одиме? - Одимееее!
      Хаха, мило ми е што ти се допаѓа ^.^

      Delete
  11. Се заљубив во кошулата *_*
    Толку едноставно а толку убаво :)

    ReplyDelete
  12. Love the brown look! Amazing shirt... so special :) Check out my last blog post... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Classy Outfit <3 ,you look wonderful :)

    xoxo

    ReplyDelete
  14. Divno izgledas,kosulja je predobra! :)

    ReplyDelete
  15. Love this shirt,looks amazing! Very nice style :)

    dsmithereens.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Gorgeous look! You're so pretty! Follow me via GFC and I'll follow you, doll. <3
    xx
    http://www.lipglossandlattes.com

    ReplyDelete
  17. Super si Elena :) Te sledam podolgo vreme i da ti kazam deka napreduvas :) Cekame nov post :)

    ReplyDelete