Thursday, May 9, 2013

Welcome to the new age



What's up guys!
I have been super busy with school and stuff so i didn't have time to publish another post in a while (not my first time). I wore this super casual outfit to school today minus the piles of jewelry, they were replaced by a scarf. The weather has been awfully chilly these past few days, but i'm not complaining! I get to wear my fave sneaker-wedges again, yay for that!
Hope you like it.


Здраво на сите!
Во последно време сум премногу зафатена со училиште и немам време да објавувам постови толку често колку што би сакала. Цел ден учење и проби после школо за хорските смотри, ми треба одмор, веднаш! Назад на комбинацијата, ја носев денес на училиште, но без купиштата накит, тие беа заменети со марама. Ладничко е и тоа значи само едно, можам пак да ги носам моите омилени патичиња! Единствена светла точка од тмурново време.
Се надевам ќе ви се допадне.












xoxo Elena.




5 comments:

  1. Супер комбинација, онака баш опуштено за во школо.
    Ми се допаѓа склопот на бебешко розевата боја со крем. Изгледа толку нежно, а тоа што блузата си ја ставила во фармерките и од дрѕга срана си ја оставила надвор ја прави комбинацијата поинтересна.
    И уште едно нешто..многу ми се допаѓа прстенчето што го носиш на палецот.

    Поздрав :*

    ReplyDelete
  2. Елена оваа комбинација дефинитивно не остава простор за замерка.
    Јас не сум најголем љубител на марами и од таа причина останувам на своето, одам на оваа варијанта затоа што накитот ја прави комбинацијава тоа што е - совршена.

    Кројот на блузичката ми е по мерак, односно малку спуштените раменици. Бојата е фантастична, и како само добро оди со палтото.
    Ми се допаѓа и моделот на фармерките. Иако се тесни, сепак не се целосно припиени до тело, што ми е совршен избор за овој аутфит. Ременот исто по моја мерка. ;)

    И немој девојче, не се будали, не ги баталувај патикиве иако е топло! :)

    ReplyDelete
  3. Многу убава комбинација.
    Накитот е прекрасен и бојата на блузата е преубава, добро ти стои.
    Немам замерка :)


    http://octobergraves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Многу ми се допаѓа кога се во комбинација две или повеќе ланчиња, не знам од која причина до сега не сум се одлучила и јас да носам така. Одлично изгледаш, времево е сеуште променливо и не толку топло па носи си ги патиките додека можеш.

    Follow Stardust Stain Blog via GFC
    Follow Stardust Stain via Bloglovin'
    Like Stardust Stain on Facebook

    Поздрав,
    Тина

    ReplyDelete
  5. Beautiful Outfit ,you look wonderful! Love the Necklaces <3
    follow new ,mind follow back?

    Lovely Greetings :)

    ReplyDelete