Saturday, April 13, 2013

For the fashion challenged...

Justin Timberlake - Mirrors

So, it has been a month or so since my last post, and i just... i can't say how sorry i am! That is just one of the perks when you have school all the time and it's raining every fricking, but now that is changed! The weather is perfection, warm and nice, so i can ditch that winter jacket and boots -.-
On friday (yesterday) i went to a fashion show in Skopje City Mall, part of the Fashion Week Skopje event.
I had an amazing time, as a fashion addicted teenager who's dream was seeing a fashion show in real life and on Fashion week, i can say it was awesome :D
Afterwards had some drinks (non-alcoholic may I add) with my friends and called it a night.


Знам, знам, одамна немам ставено пост, срам да ми е. Има еден месец or so, така да ветувам дека ќе надокнадам! Знаете како е тоа, школо цело време и плус изминатата недела/две времето беше за нигде. Ама сега е перфектно и топличко, just how i like it.
Во петокот (вчера) бев на една од модните ревии во Скопје Сити мол, организирани од страна на FWSK. Си поминав одлично, океј повеќе од одлично, за тинејџер што обожава мода и никогаш не бил на модна ревија мислам дека беше супер :D
После тоа седнавме со друштво во Тренд и ноќта заврши. ( boohoo :( )

*Бај д веј, кој друг ја обожава песнава од Justin Timberlake? 8 минути совршенство!


(не сум до тоолку ниска. ок, сум. -.- )












Button up: /
Blazer: gift from aunt
Leggings: Peveks
Shoes: Bershka
Bag: hangaar
Bracelets: All  DIY.

In addition, some photos from the fashion show, taken by yours truly.
Еве неколку слики од модната ревија, не се многу, но мислам дека се доволно.












Xoxo Elena.














19 comments:

  1. Елена мило ми е што конечно си овде со пост.
    Комбинацијава е одлична, се заљубив во чантава и ме потсети дека треба и јас да си купам некоја нова во црна боја. Алките се преубави, не ми се веруваше дека се DIY.

    http://www.starduststain.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. И мене ми е мило што се вратив :D Помина долго време...
      Мило ми е што ти се допаѓа =)

      Delete
  2. Еленко, одличен come back :)
    Јас на такви чанти не сум љубител, но морам да направам исклучок. Целата комбинација ми се допаѓа, спојот на темно сината и кремовата е сладок.
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам :D Се надевам нема пак да ме нема толку долго време :D

      Delete
  3. Одлична комбинација Еленке!
    Ептен шик и модерно :)

    Мене највеќе ми се допаѓа склопот од две нијанси на сина боја.
    Одличен резултат. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодараам ^.^ Баш за кошулката се мислев најмногу, мислам дека пробав едно 4 кошули за да видам која оди најубаво, ама оваа беше очигледен победник!

      Delete
  4. Пред се драго ми е што се врати со нов пост. Минатиот пат кога разговаравме изумив да те прашам да не се откажа, кај те снема. :)
    Второ, мило ми е што се се среди со fwsk. :)

    Да си прејдам на комбинацијата - одличен камбек.
    Аутфитот е како измислен за тебе. Имаш споено се што е веќе познато за твојот стил во шик вечерна комбинација прикладна за моден настан + твои години. Браво.
    Бојата на сакото ми е прекрасна. Азурна е дефинитивно богата боја и ми се допаѓа што баш таа се истакнува, додека се друго е поблаго и понеутрално.
    Убаво е што баш аксесоарите излегуваат од целава слика на нежни бои, и иако пак станува збор за неутрална, сепак се додава некоја дефиниција/став на комбинацијата.
    Да сумирам, целиот аутфит ти стои предобро, а како совршен крај - умееш и да ја носиш како што треба.

    За вечерни излегувања задржи се на оваа шминка. :)

    http://makedonskimodenblog.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Таман работа да се откажам од нешто што ми е најомилено на свет! Просто немав време да се посветам на блогот, мислам дека ме сваќаш :D
      Фала ти на коментарот :) Шминката е таа, не мислам многу да експериментирам со сенки и тие работи сега за сега :D

      Delete
  5. Sovrsheno si sredena za vakov nastan, osobeno omilen del mi e sakoto preubavo e i so preubava boja. Nemam nikakva zamerka predobra kombinacija. :)
    P.S. Kazi i na drugarkati preubavi i se pantalonite<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти Азизе :D
      Ќе и пренесам <3

      Delete
  6. Преубаво изгледаш!
    Сакото е многу убава боја.
    Ми се допаѓа чантата како оди со чевличките. Накитот е одличен =)

    http://maramasplace.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ах Mirrors мојата омиленаа!
    Предобра комбинација иии се заљубив во алкатаа!

    ReplyDelete
  8. се е супер, комплетно изгледаш, преубаво!
    бојата на сакото многу убаво ти стои.


    http://octobergraves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. imas dosta utki ;) treba da ucis uste za modata

    ReplyDelete