Sunday, April 21, 2013

Polka dots are the way to go

Calvin Harris - I Need Your Love ft. Ellie Goulding

This is the outfit i wore to school a few days ago.
This is the definition of casual-ness to me. I am not a jeans and a T-shirt type a gall, so this is as close to not caring for me :D (Even when i say i don't care, i actually do).
This polka dot scarf is one of my all-time favourite accessories for me, i remember the day i bought it like it was yesterday, ahhh memories :D I was negotiating on whether i should buy it or not. I came back to the store 3 times before purchasing it finally. Those were the times!
I paired it with my trusty old blue button up ( the material is cotton-ie and it look like denim, score!) and my new fave pair of jeans. And of course, where would i go without my wedge sneakers?
Hope you like it :D


Комбинацијата што ја носев пред некој на училиште.
Ова за мене претставува дефиниција за кежуал стил. Кога не се грижам многу што ќе носам најчесто комбинирам кошула и фармерка, ама во тој момент се осеќав екстра special и додадов марама, јеј ми!
Марамката ми е најомиленото парче аксесоар, мислам дека со се ми оди, и плус точки - кој може да остане рамнодушен на точки?!
Ја искомбинирав со моето омилено кошулче, пери носи е! :D Материјалот е памук, а ме потсеќа на тексас на некој начин. И каде би одела без моите патичиња на плута? Па без нив не бидува комбинација :D
Се надевам ќе ви се допадне!
















Xoxo Elena.



7 comments:

  1. Love it! Lookk is grate!!! Love your hair!
    Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  2. Одлично склопена effortless и удобна, сепак стилска комбинација. На прв поглед навистина наликува на denim on denim, и во секој случај изгледа многу добро. Ми се допаѓа тоа како марамата го освежува изгледот со нешто непредвидливо. 5ка :)

    ReplyDelete
  3. Ми се свиѓа, одлично стилски поклопено. Not too much а сепак makes the point :)

    http://lipsofurbancashmere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Од каде е кошулата ако не е тајна? :D

    ReplyDelete
  5. Kolku e samo preubava koshulata! :)
    Preubava kombinacija, osobeno najmnogu shalot mi se dopagja bojata e prekrasna.

    ReplyDelete
  6. Прво што ми падна во очи кога ги отворив сликите, беше марамата со точки.
    Ти како што си се загледала кај мене на постот во кучето, така јас во марамата кај тебе. Хахах. :D
    Страстен обожавател на точки сум и јас!

    И можам слободно да ја истакнам како една од поомилените твои работи, т.е додатоци што ги имаш прикачувано на блогов. Секогаш сум за големи, волуменозни марами. :)

    Друго нешто, ми се допаѓа целата онаа хармонија од бои.
    Баш погодено за во школо, а и ми даде идеја како да искомбинирам една моја кошулка ваква боја. :D
    Значи денеска во школо ќе сум нешто налик Elena inspired outfit :D

    И секогаш, буквално секогаш знаеш што и колку накит да додадеш!

    :*

    ReplyDelete
  7. Елена со последниве два поста направи страшно добар камбек. :)
    Уживав додека ги гледав фотографиите.

    Комбинацијата одлична.
    Нема потреба да зборувам дека обожавам denim on denim изглед. Мене дури и ме прелажа дека носиш тексас кошулка. Твојата варијанта е и подобра дури, затоа што мене тексас кошулите ми се исклучително неудобни.
    Марамата ја имам пофалено, прекрасна е и ми се допаѓа што гледано на облеката двои, но во целина се надоврзува на нијансите на патиките кои нели, исто така се супер. :)

    Во целост изгледаш прекрасно. На овие фотографии имаш посебен сјај некако. :)

    ReplyDelete