Tuesday, March 19, 2013

Why can't I keep you..

Wild Belle - Keep You

Hey guys! This week has been all about shopping for me, little bits and things. I bought this studded bag and i think i am going to wear the hell out of it. When i buy shoes(boots especially) and bags i prefer them to be black so that i can pair them with everything,and after that i venture into the world of color (yay!).
Today i went to a crafts store called Delfina, and i think that i found my all time favorite store! It was like heaven, especially for me, because I loove  DIYs and accessories and there i can make mostly anything from scratch. I bought little spikes that were gold and MAT which i loved and made them into a bracelet.
What can i say, i love my spikes and studs!


Здраво! Неделава ми беше исполнета со шопинг, мали тракаташки и глупости. Ја купив оваа ташна со нитни од Хангар на битпазар. Мислам дека нема да ја испуштам од рака, можам да ја носам на школо со долгата рачка и за излегување со кратките рачки. Кога купувам чевли, посебно чизми, или пак ташни преферирам да бидат црни за да можам да ги комбинирам со се, а потоа почнувам да го истражувам светот на флуросцентните торби, so to speak.
Исто така денес бев до Делфина, добро позната продавница снабдена со секакви материјали за правење на свој накит. Мислам дека умрев и отидов во рајот. Јас многу си ги сакам моите мали проектчиња и продавницава го издига мојот интерес за правењето накит на сосема ново ниво.
Купив боцкички кои се златни и МАТ што многу ми се допадна и ги направив во алка, типична јас.

Се надевам ќе ви се допадне!














Blouse: Prendi
Cardigan: Peveks
Jeans:/
Boots:/
Bag: Hangaar
Scarf: mom's
Bracelets: DIY

xoxo Elena.





29 comments:

  1. Ташната е многу убава!
    Ма преубава! Јас би ја утепала од носење.:)

    Да не прочитав дека имаш марама ставено ан тебе, никогаш немаше да претпоставам дека има нешто. мислев дека е кошулка, одлично изгледа!

    DIY алката ти излегла ептен убаво. :)


    И знаеш што?
    Мене ми се допаѓа склопов, многу!

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Се мислев дали да пишам дека имам и марама ставено бидејќи и јас самата се залажувам дека е дел од маицата xD Супер си се склопуваат, знам,вака ич не личи дека е марама.
      Мило ми е што ти се допаѓа :D

      Delete
  2. Ташната е преубава...браво за DIY...јас си забранив да бидам воопшто во реонот на Делфина....
    п.с од сега можам да те викам комшике, ако живееш овде каде што си сликана :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не, не живеам таму. Ама блиску ми е, за 20 минути сум таму :D
      Иначе за Делфина, јас знам дека ќе отидам во минус. Веќе се решив не купувам облека, парите ќе ги трошам на монистри и нитни :D

      Delete
  3. Смајли е тоа на маицата? Баш ми е штосна!
    Инаку и јас не ни приметив дека имаш марама, т.е мислев дека е дел од маицата, одлично се надополнуваат.
    Чантата ти е преубава, со здравје да ја носиш, совршен спој со чизмите!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Па не е смајли него нешто како девојка со огроомна глава. Избледено е и скоро да не се познава ама мислам дека и дава повеќе карактер на маицата, ќе беше досадна да беше најобична.
      Фала ти многу :D

      Delete
  4. Tasnata e prekrasna.Sekoja cest za kreativnosta-alkite se son...

    ReplyDelete
  5. Dobar izsbor na tashna preubava e :D
    bluzata e vo prekrasna boja, i lakot na noktite e ubavo sto se deli od sew tuka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :*
      Ме радува што ги запримети ноктите :D

      Delete
  6. You blouse is just great for the place you had your photos taken. Lovely all around. x

    www.todaymyway.com

    ReplyDelete
  7. I jas ne zabelezav deka imas marama, taka ubavo se vklopuvaat boite ne se ni zabelezuva, a tasnata i alkite prekrasni
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Многу убава комбинација! :)
    Taшната ја имам видено и во продавницата, ама ете си го нашла среќниот купувач :D
    Блузичката е многу добра, бојата е погодена и убаво ти прилега ;)
    Носи ги чизмичкиве уште малку додека можеш, им се ближи крај на сезона :))

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/03/sunnypinky.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Јас едвај чекам да започнам да носам балетанки, да ги забаталам чизмиве :D
      Фала ти :D

      Delete
  9. Супер! Чантата прекрасна многу ти одговара со чизмите, одлична комбинација си направила Бојата на блузата, мојата омилена зелена. Ма одлично, за твои години навистина се трудиш и на беспрекорен начин сето тоа го пренесуваш, и со твоето писмено изразување и со модните комбинации. Само пофалби од мене имаш :D

    ReplyDelete
  10. Многу си ми убава. Одличен избор на бои и одлична ти е комбинацијава.
    Чантата е многу убава, гледав слична и јас, но не бев сигурна дали ќе ја вклопам.
    Алката е прекрасна =)

    ReplyDelete
  11. Софистицарана и на млади години. Одлично!
    За малку ќе се излажев дека носиш кошула која има панделка на неа и ќе бев убедена дека е така доколку не прочитав што си пишала. Баш добро си ги вклопила нијансите, браво. :)
    Суптилна комбинација на бои, умешно измешани парчиња особено поради контрастот помеѓу нитните и нежноста на марамата, што значи мене ми се допаѓа.

    Поздрав,
    makedonskimodenblog.com

    ReplyDelete
  12. I really like your blog, which is why I have nominated you for the Versatile Blogger Award!!! :) See my blog for more details!!! :)

    http://loislennon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. love your blog

    btw, wanna follow each other? let me know please!

    ReplyDelete
  14. cute outfit ! the blouse is adorable <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    ReplyDelete