Sunday, March 3, 2013

Welcoming March

 ♪  ImChanel - Summer has gone  ♪

The weather here is Amazing! It's sunny and warm, true spring and March is only starting!
Me and my friends went on a little walk in the city center and took some photos :D
My outfit for today was inspired by the weather. Nice creamy shades and flower patterns.
Hope you like it :)


Времето во Скопје е преубаво! Топличко и сончево, а Март штотуку започна!
Бев со другарки на мала прошетка низ Центар, и си се сликнавме.
Мојата денешна комбинација беше инспирирана од времето. Убави кремасти нијанси и цветен принт.
Се надевам ќе ви се допадне :)















Button up: /
Pants: Peveks
Sweater: gift from aunt
Boots: Don't know the name of the shop 

xoxo Elena. 



37 comments:

  1. Многу си слатка! Косата вака подигната одлично ти прилега.
    Ми се допаѓа комбинацијата, свежа е, пријатна за око додека сите сеуште шетаат во зимски и темни бои.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D Иако не сакам да ја носам косата крената ради ушите, вака ми изгледаше ок :D А фризурава ја мислев цела зима, и чекав погоден (топол) момент да ја носам.

      Delete
  2. Прекрасно време и право убава комбинација нели?
    Кошулката е преслатка како и џемперчето,некако на комбинацијава му го дава то лејзи изглед.Панталоните одамна ти ги меркам.Незнам дали ги име сеуште во Певекс?

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не сум сигурна за панталоните, пред неколку месеци ги купив...
      Иначе мило ми е што ти се допаѓа :D

      Delete
  3. Кошулата е преубава!
    Супер си, супер фотографии...



    http://octobergraves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Like it a lott!
    Edvaj cekav sonce za da vidam vakvi vedri kombinacii.
    Neshto najdobro od tebe, koshulata e prekrasna i vaka vo celost iskombinirana so crnoto paltence mi e predobro i kako sto vaka marama prijatno za oko. Ushte naocari vo stil John Lennon i top si! :D

    I da kosata vaka sobrana predobro ti stoi.

    ReplyDelete
  5. Прекрасна весела предпролетна комбинација :) Џемперот ми се допаѓа.

    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Баш убава пролетна комбинација, кошулата ми е преубава, во последно време нешто ептен се манијачам по нив, ептен убаво си ги вклопила парчињата, само мое мислење е дека со друга чанта би изледало поубаво.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Чантата беше само за да можам да ставам апарат и некои други тракатанци во неа, не планирав да биде сликана ама ете...
      Фала ти :)

      Delete
  7. Елена, дефинитивно твојата најдобра комбинација досега.
    Ми делуваш повозрасно.

    Пантолоните ми се најдобар дел од комбинацијава, само затоа што совршено ти ги истакнуваат и онака долгите нозе.
    Одличен спој на два принта и неколку материјали.
    Ми се допаѓа разиграноста на чантичката - совршено одговара на твоите години. :)

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мило ми е што ти се допаѓа Илина :*

      Delete
  8. Сликите се многу убави!
    Е, вакви слики сакам, чисти, на добра локација.. :-)

    Инаку, кошулката ти ја обожавам - ми се допаѓа ептен крупниот цветен принт.
    За панталоните пак ќе прокоментирам дека се преубави, и дефинитивно треба и јас да го посетам Pевекс во скоро време, ама џабе ми е - баксуз си е баксуз. Хаххах :D Многу ретко начекувам убави работи, а познаам другарки наоѓаат стварно преубави работи тука.За малце пари се опремуваат од глава до пети.

    Сега има отворено еден до Туризам и Менаџмент, мислам дека и таму има поголем избор, ќе гледам деновиве да проверам ситуација ххахах :D

    Косата ти е убава, пунџите ми се тајмлес!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И јас одамна не сум била во Певекс, ај валда следниов викенд ќе тркнам до тој што ми е најблиску и се надевам ќе најдам нешто интересно :D

      Delete
  9. Кошулата е совршена и прекрасен избор за дочек на пролетта. Комбинацијата ти е удобно лежерна, со доволна доза стилска елеганција за твоите години. Чантичката, сепак, јас би ја пензионирала. Одлични фотографии, btw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти, ме радува што ви се допаѓаат фотографиите, мислам дека добри фотографии се клуч за секој добар блог.

      Delete
  10. Уште вчера кога прв пат ја погледнав комбинацијата веднаш си помислив дека ова е најдоброто нешто кое до сега го имаш поставено на блог. :) Одлично изгледаш.
    Messy bun ти прилега и на ликот + додатно и ласка и на комбинацијата па што се однесува до мене комплетно е како што треба.

    Мене најмногу ми се допадна палтото затоа што е контраст на она што се крие под него. :)
    Кошулата, панталоните и џемперчето создаваат весела и светла комбинација, додека она што оди одозгора заедно со чизмите како да го смирува тоа па се си е на право место.

    makedonskimodenblog.com

    ReplyDelete
  11. Мислам дека ги имам видено парчињава во претходни твои постови. Како и да е, убаво се искомбинирани, неутрални, цветната кошула навестува пролет, нели?! :)
    Не знам зошто, ама мислам дека прв пат те гледам со собрана коса - која одлично ти стои :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/03/silver-me.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да да, изгледа ко се едните исти парчиња облека ги комбинирам на различни начини. Need to stop doing that!

      Delete
  12. Nice outfit!!
    I love your boots!!
    Thanks for stopping by my blog and follow me, you have a new follower :)
    http://alwaysssmiling.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  13. You look so nice!
    Great blog!Kiss

    http://imluckylady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Lovely!!!! Like your pant and the floral blouse!

    y-yulia-yudina.blogspot.ru

    ReplyDelete
  15. This outfit is just perfect for spring! Girl, you ARE fabulous - not secretly, but quite obviously;-)))

    ReplyDelete
  16. mnogo mi se dopada tvoj outfit! hvala ti na divnom komentaru na mom blogu!
    Pratim te! :)

    ReplyDelete
  17. Кошулата е многу слатка, ми се допаѓа како се си искомбинирала :)

    ReplyDelete
  18. Having read this I thought it was very enlightening. I appreciate you taking the time and energy to put this informative article together.
    Download quickbooks tool hub

    https://qbcuservice.com/download-quickbooks-tool-hub/

    ReplyDelete