Monday, March 11, 2013

Just try a little tenderness

Otis Redding - Try a little tenderness

Hello :D
The weather in Skopje is such a pleasure. It's soo warm, and i can finally pull out my ballet flats and leather jackets. As Otis Redding says is Try a little tenderness " It makes it a little easier to bare"
I adore my new loafers, they are so adorable and because the stars on them are so delicate and subtle they can be pared with anything, polka dots,flower prints, you name it - i will pair it!
Hope you like it.

Здравоо!
Нели времето е преубаво во последно време? Конечно можам да ги извлечам балетанките и кожните јакни, мислам дека доволно собираа прашина. Сите комбинации кои во нив состојат балетанки и пролетни јакнички се десетка! Пролетта ми е најомилено годишно време, мислам дека е очигледно зошто :D
Новиве балетанки/слипери си ги обожавам,просто кажано. Можам со кој било принт да ги искомбинирам, точки, цветен принт, што било! Ѕвездичките се толку деликатни и суптилни, скоро да не се познаваат, така да знам дека ќе ги изнаносам.
A да, и само да си кажам однапред, моментално сум во една фаза - сите нокти се во некоја нуд/пинк нијанса, а само еден е во некоја свежа пролетна боја. Ај лајк ит :D
Се надевам ќе ви се допадне.
















Top: Mango
Cardigan: Peveks
Faux-leather jacket: Gift aka don't know where from :D
Jeans: Eko shopping
Loafers: Bershka
Scarf,belt and ring: various gifts from family
Bag: Duki&Daso


xoxo Elena.






40 comments:

  1. I jas ti gi sakam baletankite :D
    Se mislev i jas ama uste ladno mi e pak ke si pocekam, kako i da e kombinacijava ti e mnogu dobra osobeno shalceto mi se dopagja nacionot na koj e staven i bojata, paltoto e mnogu ubavo a i prstenite eptem mi se dopagjaat ovde :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :*
      Оваа комбинација на прстени најмногу ја носам, просто со се ми одат :D

      Delete
  2. Убава пролетна комбинација!
    Ми се допаѓа лежерноста надополнета со одличен детал - шал, кој како да го оживува и освежува целокупниот изглед.

    ReplyDelete
  3. Супер си Еленке :)))
    И комбинацијата и сликите се топ ( ама глуп збор нели :)) ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Глуп, не глуп, и јас понекогаш го користам. Ќе ми се погоди ситуацијата и викам зошто да не :D
      Фала ти.

      Delete
  4. Леле ги сакам балетанките!!!!!!
    Инаку, ептен ми се допаѓа она потенцирање на струкчето со каиш, не знам дали си приметила, многу често и јас го користам ,,трикчево,,, го преискористувам дури :D

    Многу убаво изгледаш :-)

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да да сум приметила, и баш кога размислив дали да ставам каивче ми текна на тебе ахах :D

      Delete
  5. Многу убаво изгледаш! Фармеркиве супер ти стојат. Ми се допаѓа марамата, а балетанките се многу интересни, само мене уште ми е ладно за нив :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/03/sporty.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мене воошто не ми беше ладно :D
      Фала ти.

      Delete
  6. Балетанките ми се љубов =)
    Одлична комбинација, ми се допаѓа потенцирањето на струкчето само јас би ја замотала повеќе марамата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам за советот за марамата, ќе го применам наредниот пат :D

      Delete
  7. hey there,, u've got a gr8 blog.. want to follow eachother?? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. we could even follow eachother on lookbook,facebook and instagram as well... just let me know.. :)

    ReplyDelete
  8. Одлична комбинација, балетанките многу се слатки. Фармерките супер ти стојат.

    Поздрав :)

    ReplyDelete
  9. Еленче, супер, младешка комбинација! Ми се допаѓа слоевитоста на аутфитот, одличен лежерен изглед :)
    Во истата фаза на боја на нокти сме, ама јас подолго време изгледа сум заглавена хаха
    Поздрав

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха мило ми е што не сум единствена :D
      Моментот кога ќе ме прашаат зошто само 1 нокт ми е во друга боја... -.-

      Delete
  10. Loving this outfit so much! Love how you paired everything together! :))

    XO,
    http://www.rosychicc.com

    ReplyDelete
  11. Tasnickata i baletankite- Cute ^_^
    http://sunshinesparkle1.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Сите ти пишале за балетанките, ама јас ќе ти пишам дека мене ми е најубав џемперот.
    Ми се допаѓа што така убаво ја истакнува половината.
    А, шалот е исто така прекрасен и совршено отскокнува од комбинацијата - и дава свежина.

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
  13. Classy look!
    btw. Your blog is very interesting,maybe we could follow each other? Just let me know:)
    Ariadna
    http://eclectic-visionary.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. OMG, I definitely need a pair of those too;-)) P.S. I love how your ring and purse match just perfectly - great job on the whole outfit, Elena!

    ReplyDelete
  15. you are so cute ;) and i like your nail polish color

    do you want to follow each other?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. like your jumper:))
    would you like to follow each other?:)

    ReplyDelete
  17. И јас чекам да се стопли времето и да се подновам со пар балетанки!
    Прекрасна ти е комбинацијата.Ти завидувам како секогаш наоѓаш убави работи во Певекс :D

    http://style-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Nice outfit! :)

    Wanna follow each other? Let me know then.
    http://glowingwish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Мора да си ја сакам колоквиумскава недела. Како сум се изолирла од коментирање, алал да ми е. Денес цел ден трубам по блогови. :D

    Прикладна за рана пролет до крајност. :)
    Ми се допаѓаат сите парчиња поединечно и овојпат иако не сум љубител на избледени фармерки морам да кажам дека се тотален погодок. Баш добро се усогласуваат со останатите бои токму поради тоа.
    Потенцираната половина е секогаш голем плус, макар и во кежуал комбинација. Никогаш не е на одмет поголема дефиниција во еден аутфит.
    За крај љубов до loafer-ките. Јас никако не можам да се натерам да ги носам моите. Не ми се допаѓа пресекот, премногу е горе, наспроти краткоста кај твоите. :( :/ Ќе си пукнам од мака што не размислив пред да ги купам. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Знам на што мислиш за чевлите. Јас кога ги купував моите пробав 2-3 пара и сите имаа многу пресек напред и не ми се допадна како изгледаа на мене, а овие беа баш таман. Ама добро, ако се има нешто барем вреди да се искомбинира :)
      Фала ти :*

      Delete