Friday, February 22, 2013

The Go - to look + New jewelry

So as the title says, this outfit represents my go-to look. A button up with a cute sweater on top and jeans, can't go wrong in my book.
I went shopping with my friend/official blog photographer with a special purpose, to find cute necklaces.

Big thanks to Marama for letting us Skopje girls know where to find cute necklaces that are really in style right now for cheap money.

Hope you like it :D

Како што кажува насловот, ова е тоа што носам кога немам време да смислувам комбинации и да пробувам 500 алишта. Кошула, над неа џемперче и фармерки, нема грешка кај мене.
Бев на малку шопинг со другарка ми/официјален фотограф за блогот со специјална причина, да се најдат слатки ланчиња!

Големо благодарам до Марама што не извести каков накит се крие на Битпазар.
Ве советувам сите да го посетите, нема што нема! Накит кој е ептен во мода моментално за никакви пари.

Се надевам ќе ви се допадне :D
П.С. Носев две прстенчиња, ама ги ставив во џеб додека шетавме низ Битпазар и заборавив да ги ставам.













Тhe necklaces: 

2.41 euro (150 den.)
                                     

1.61 euro. (100 den.)

xoxo Elena.
      


                    




42 comments:

  1. Блазе тебе, за уште поефтино си ги начекала. Со здравје да ги носиш!
    Ми се допаѓа комбинацијата. Јаката е одличен детал.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да не беше ти, немаше ни да стапнам на Битпазар :D Се зависи од каде ќе ги купиш, јас колку што забележав истиот накит се вртеше на повеќе тезги.

      Delete
  2. Vo pravo si kosula dzemperce i farmerki nema greshka, kombinacijava e mnogu slatka poslebno mi se dopagja toa kaj kragnite =)
    I moram da go pofalam nakiot preubav ee! <3

    ReplyDelete
  3. ubavi detali na kragnata ,i ubav nakit si kupila:)

    ReplyDelete
  4. Е ако не ви дојдам на тој Битпазар плукајте ме!!! Преубави се, нема што!

    Инаку аутфитот ти е за пофалба. Кошула + џемпер = timeless комбинација. Панталоните не ми се верува дека си ги фарбала, алал ти вера, одлични се.

    Http://youlen.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахаха ме изнасмеа за панталоните :D Фала фала :)

      Delete
  5. memmamite i men eso nakitot da otidam do bit pazar...ne sum bila podolgo vreme i mozno e da pominam, vikendov

    ReplyDelete
    Replies
    1. На сите им препорачувам, штета е да се пропушти ваков накит :D

      Delete
  6. Ми се допаѓа јаката на копулата со тие бисерчињата. Ептен слатко.

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. amazing pants !!!
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. lovely outfit! nice jewelery!
    thank you for following me, I followed you back :)
    xoxo

    ReplyDelete
  9. Lovely look dear! And I adore the shoes! :))

    XO,
    http://rosychicc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gorgeous outfit! Your wedge sneakers are so stunning !
    You can't be serious that those necklaces where that cheap-get me one
    and send me right now cause I can't seem to find a smilar ones to yours anywhere in Serbia:)

    I'm your new follower on GFC,hope that you can check out my blog,
    have a great day,
    x
    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Thanks for following me!
    You look great as your blog.
    I love the color of your pants.

    I'm your new follower.
    neverfullcloset.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Комбинација со кошула и џемпер никогаш не е грешка!Знам и јас често кога незнам што да облечам да направам така.
    Како и да е прекрасна ти е комбинацијата!Штета што овде кај нас нема толку ефтин накит.

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Супер ланчиња!! Си ги начекала евтино :)
    Патиките <3

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/02/dress-me-in-dress.html

    ReplyDelete
  14. Great look! Love you shirt and pullover!

    Would you like to follow each other? Let me know :)
    You can get 20% off on www.motelrocks.com with code: pastelpink

    ReplyDelete
  15. Kosula i dzemperce znaes deka mn sakam, nema utka vo toa :) Interesna kombinacija crveno so krem e odlicen izbor :)
    http://sunshinesparkle1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Баш go to комбинација. :)
    Ми се допаѓа што имаш составено аутфит кој ти е секојдневен, школски и класика: џемпер, кошула, фармерки, но имаш оставено белег од твојот стил, па си ја разбила досадата која најчесто се добива. Конкретно со бордо фармерките и деталите на јаката.
    Кошулата ми наликува на тексас (иако мислам дека не е тој материјал, но остава впечаток) и комбинирана со џемперот, особено затоа што е бел ми асоцира на Oxford preppy стил. Комплетно спротивно од овој вид street style впечаток кој се добива од долниот дел.
    Isabel Marant inspired патикиве од што се убави не оставаат простор за грешка. Се наоѓаат највисоко на листата што да си купам следно. :D
    Патем, ми изгледа како да имаш ставено малку шминка, црно да бидам прецизна. Ако е така продолжи со истата, баш ти стои на очите. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти, ми значи секој коментар!

      Delete
  17. Super kombinacija ;) Lep nakit :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cute outfit!! I love the sneakers!
    Thanks for visiting :) I follow you!

    NEW POST: February Outfits!
    Facebook

    ReplyDelete
  19. Odamna se spemam da odam do bitpazar, no se mi izlaga nekoja rabota... Kombinacijava epten ti odgovara, mi se dopaga koshulata zaedno so dzemperot.

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Кошулата, ланчињата и патиките се преубави!

    ReplyDelete