Monday, February 18, 2013

Gold touch

  Two left feet - imChanel

I would like to start off by saying how amazing is the music that imChanel creates! You can find her on Soundcloud.com + there are a lot more amazing tracks that are mostly remixes or instrumental music by other artists.
It just relaxes me to the maximum and i am soo glad i found this site.

This outfit was inspired by my new loafers (which i adore) and i wanted to make a stylish outfit with them (even though i think that adding these loafers to any outfit will instantly give it more style points).
I paired my lovely zipper pants with a cute black t-shirt that is speckled with little rhinestones. I added a gold necklace to keep up with the theme of gold and black.
Hope you like it!


Би сакала да го започнам постов со препорачување на страната Soundcloud.com Имам маала опсесија со музиката која ја креира imChanel, толку е смирувачка и прекрасна за слушање. Оваа што ја имам постирано ми е најомилена. На оваа страна може да најдете и многу други артисти, кои прават свои инструментални музики или пак ремикси.

Now that this was said,можам да започнам за зборувам за комбинацијава, како што му е редот :D
Оваа комбинација беше инспирирана од моите нови балетанки, и сакав да покажам како би ги искомбинирала. Сакав да добијам еден шик изглед, но кога видов, балетанкиве на секоја најобична комбинација и даваат доза модерност (или мене ми се чини :D )
Се надевам ќе ви се допадне!









Top: Jumbo
Pants: Peveks
Bag: Duki Daso
Shoes: Bershka
Necklace: Duki Daso

Xoxo Elena.

27 comments:

  1. Баш си слатка,супер комбинација со мојот омилен додаток за сега - златести акцесоари. Инаку не можам убаво да вида, маичката со светки ти е?

    http://youlen.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да да, има некој црни циркончиња напред, многу суптилно изгледаат.
      Фала ти :D

      Delete
  2. Еј балетанчињата ти се супер, ти ги обожавам :)
    Баш некој шик ефект и даваат на комбинацијата, верувам дека да облечеше обичен модел на балетанкa наместо вакви slippers, ефектот немаше да биде ист :)

    И како бе вака се некои убави работи во Певекс наоѓате - види што убави хеланки си земала, јас кога ќе отидам како пред затварање да е хахахах.:( Робата им е катастрофална и ништо не наоѓам, а што убаво порано какви блузи сум наоѓала за ич пари, да ти е мерак...

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/2013/02/16/dreaming-big-enough/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаримее!
      Јас еднино овие што ги најдов, пусти, од 100 квадрати само они се погодија. Среќа, тоа е...

      Delete
  3. Elena imas najprekrasni helanki i baletanki <3
    Ovaa mi e tvoja najomilena kombinacija, prodolzi taka prekrasna si :)

    ReplyDelete
  4. Значи прекрасна си на секоја можна слиа. Ти се воодушевувам да знаеш! :)
    Балетанчињата, навистина, со што и да се искомбинираат ја прават комбинацијата живната и интересна. Совршено!

    http://life-lover-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха фала ти многу за комплиментите :*

      Delete
  5. Бојата на хеланките многу ми се допаѓа.
    И ланчето е прекрасно. :)


    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
  6. Кога го стави Илина постот на страната го отворив и пријатно се изненадив. Уште одма во глава си реков браво. :)

    Аутфитот уште од старт премногу ми се допадна.
    Loafer-ките колку и да се шик обично делуваат малку чудно на нога, меѓутоа тука од тоа нема ни трага, ни глас.
    За пофалба е фактот дека од неколку basic парчиња си направила таков спој што крајниот резултат е се само не обичен.
    Ми се допаѓа распоредот на бои, тоа е клучното нешто дефинитивно. Јас секогаш кога има можност настојувам да комбинирам доле посветла нијанса. Незаменливи комбинации се добиваат на тој начин. :)
    Едноставноста на чантата надополнета со детали кои се уште го задржуваат тој нејзин simple изглед се одличен шик детаљ кога се гледа аутфитот во целост.
    Огрлицата иако е единствено парче накит е доволна за да ја размрда комбинацијата и воедно да го задржи она кон кое што си целела. Поврзувањето на црните камења со црната маичка си го прави своето, прекрасно излегло.

    Комбинацијата иако летна дефинитивно вредела да биде сликана за време на овој мрачен, трмурен и ладен период . Преубава. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам :D
      Едвај чекам да ја носам пролетва,евентуално летоска :D

      Delete
  7. Чевличките се прекрасни, одлично и прилегаат на комбинацијава.
    Ланчето многу ми се допаѓа, баш ја надополнува комбинацијава.
    Ми фали само нешто на рацете, прстенче или саат.

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да знам, ама ете немам никакви златни нараквици,прстени или пак саат :(
      Фала ти!

      Delete
  8. Секако дека ми се допаѓа комбинацијава :) Балетанките се одлични, со здравје да си ги носиш, убаво се вклопени со обичната црна маичка. Овие хеланки/панталони одлично ти прилегаат :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Браво ! Комбинацијата е одлична, значи ми се допаѓа буквално секое парче и како истото е вклопеноп во аутфитот! 10+

    ReplyDelete
  10. You've got a great Blog.

    Would you like to follow each other? Just let me know ;)

    Kisses from UK :*
    http://todaymyway.com/

    ReplyDelete
  11. Прекрасни ти се новите балетанчиња!Супер комбинација.
    Штета што сега во Певекс не им работат соблекувалните.Неколку пара панталони меркам,ама неможам да ги земам додека не пробам.

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не им работат? Мислам дека таму треба да бидат мноогу поорганизирани.
      Фала ти ;D

      Delete
  12. Love your gold looks!! especially your gold necklace hahaha

    please take a look at my blog& give some comments there. XOXO

    cindypcp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Комбинацијата на место, умерено и слатко. Панталоните посебно ми се допаѓаат, а чантичката ја имам иста :)

      http://fashioncompilation.blogspot.com/

      Delete