Friday, February 15, 2013

New in: Loafers

Hey hey!
Today i went shopping with some friends and i bought these adorable star patterned loafers. I have wanted a pair of nice loafers for such a long time and i am soo happy right now and i cant wait for the weather to get warm so that i can wear them!
Originally i wanted to buy leopard print loafers but sadly, there wasn't a size for me. So i opted for these.

I honestly can think of  hundreds of combinations and i think that i will not stop wearing these when it gets warmer.


Здравоо!
Денес бев на малку шопинг со пријатели и ги купив овие прееслатки ѕвездасти балетанчиња (буквален превод на loafers на македонски е мокасини, а овие не се мокасини, така да за мене се балетанки).
Сакав да си купам ваков тип на балетанка тоолку долго време, па сега едвај чекам да се затопли за да можам да си ги носам.
Оригиналната замисла беше да купам исти вакви но со лепард принт, но бидејќи немаа мој број ги земав овие.

Можам да замислам илјадници комбинации со нив, така да не би било чудно ако не ги извадам од нога уште од кога ќе биде потопло.












Loafers: Bershka

xoxo Elena.




9 comments:

  1. Преубави се! Обожавам балетанки, ги имам многу и кога ќе ми се уништи некој пар ама баш ми се плаче.
    Со здравје да си ги носиш :*

    ReplyDelete
  2. bas mi se ko za tebe,mislam deka ne si zgresila sto si zemala so zvezdicki-poprikladni mi se za ttvoi godini:)

    ReplyDelete
  3. so cute!
    XOXO
    Adrielle
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Prekrasni se mi se svigaat!! :)





    http://sekymorrison.blogspot.com/2013/02/freedom_15.html

    ReplyDelete
  5. Со здравје да си ги носиш! Прекрасни се. :)
    Имаше во Bershka уште едни предобри чевли од овој модел. Црни и целите опсипани со светки, а воопшто не беа кичести. Кога видов дека се се 39ки многу се разочарав.

    Јас одамна си ја надополнив колекцијата на чевли со едни loafers и од што се прекрасни ми е жал да ги носам и да ги извалкам. :D

    Чекам пост со нив! :)

    ReplyDelete
  6. preubavi se! neznam kako jas ne gi vidov :( vo potraga sum i jas po slatki loafers

    ReplyDelete
  7. Претчувствувам дека ќе си ги износиш со мерак :) преслатки се, во план ми е и мене loafers за пролет, само уште жалам за едни лаковани циклама кои ги видов само еднаш во нашата Баргала и никогаш повеќе. А да ме праша човек зошто не влегов да ги видам подобро и да ги пробам нема да знам да одговорам :))
    http://fashionandstylev.blogspot.com/2013/02/black.html

    ReplyDelete
  8. They are so beautiful! Love your blog!

    http://im2style.blogspot.com/

    ReplyDelete