Sunday, February 10, 2013

Heartbreaker

Marina and the Diamonds - How to be a Heartbreaker

It has been two weeks since my last post, and i am soo glad to be back, i just couldn't take it!
I have been out from 12 pm to 7 pm and i had absolutely no free time! So, today i gathered with my two besties so that we could catch up and have some fun like , aaand little old me brought the camera, so taking pictures was totally acceptable (wink)!

This is the outfit i wore to out school picture day, and i recreated it just for you :D I couldn't take pictures that day, so i think that this is reasonable enough.

Oh, and i bought these polka dot pants so of course i had to wear them! I have been on the hunt for a nice pair of polka dot pants for soo long, and i finally found these ones from  TALLY WEiJL.



Има добри две недели од мојот последен пост, и тоолку ми е мило што сум назад!
Бев излезена од 12 до 7 последниве две недели (фала ти втора смено!) и немав воопшто слободно време! Денес си се најдов со двете најдобри другарки и си зборевме и се зезавме, like old times! И јас како јас, ја донесов камерата и падна една добра фотосесија.

Оваа комбинација ја носев за школското сликање пред неколку дена и дека немав време тој ден да се сликам, надокнадив за тоа денес :D

И да, ги купив точкастиве панталони/хеланки (пак јас со тие xD) и мноогу си ги сакам! Барав добар пар панталони со точки и овие ми се допаднаа. Ги земав од Тејли Вејли.
П.С. Можеби сеуште ги има, беа 699 ден, а ако сакате вистинска панталона материјал, тогаш за истата цена има во Суите Бланко. Мене боите не ми беа погодени, затоа не земав од таму.













Top: Zara
Pants: Tally Weilj
Boots: /
Belt and necklace: Gifts

Xoxo Elena.





24 comments:

  1. Izgledas divno :) Super kombinacija :*

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Супер комбинација.Многу ми се допаѓат панталоните,и за многу пристапна цена си ги зела.Јас овде ако најдам вакви сигурно цената ќе им биде соленка xD Чизмичките се преслатки.Многу ми се допаѓа начинот на кој го носиш џемперчето/блузата!

    ReplyDelete
  3. Многу убаво изгледаш. Ми се допаѓаат хеланките, џемперот во нив и каиш, одлично!
    Чизмите се многу убави.
    Одлични фотографии =)

    ReplyDelete
  4. Значи, те прогласувам за сопственик на најубавите хеланки/панталони кои ги имам видено, дефинитивно :)))
    Чизмиве се ептен јаки, со таков некој каубојски шмек што многу ми се допаѓа.
    Исто е преубава и бојата на џемперчето.
    И првата фотографија е мнооогу убава.

    ReplyDelete
  5. Mnogu dobra kombinacija, zoltoto xhemperce me osvoi prekrasno e!
    Tockastite pantaloni prekrasno ti stojat, bashka oddavno i jas barav vakov model :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ке си најдеш, не се секирам за тебе :D
      Фала!

      Delete
  6. Втора среќа, ќе се обидам да се сетам на редоследот на мислите. Многу имаше. :(

    Драго ми е што се врати. Пред некој ден кога листав блогови на кои сум пропуштила да искоментирам приметив дека од тебе нема ништо ново и тоа долг период, па баш ме зачуди. :) Welcome back и пократки паузи во иднина. :) Имав прочитано дека бараш вакви панталони и ме радува што си нашла пар каков што посакуваш. :) Крајно, пред да се фрлам на коментирање да си кажам бидејќи не можам да видам која е бојата на хеланките, ќе ги коментирам како темно сиви, затоа што мене на такви ми делуваат. One way or another, нијансата и не е од големо значење, комбинацијата е перфектна! :)

    1. Ме радува кога ќе отворам блог и гледам целосен аутфит.
    Минималната шминка е створена баш за вакви комбиции. Едвај видливте бранови на косата во комбинација со неа, нудат слика од некој бохемиан безгрижен изглед кој е апсолутно совршен со оваа облека.
    2. Ми се допаѓа усогласеноста на деталите. Токата на чизмите, токата на каишот и сребреното ланче.
    Избледеноста на кожата на чизмите дава некој див стил кој се надоврзува на она боемското спомнато погоре.
    3. Го скокам делот со лабаво пикнатиот џемпер и каишот. Тоа сум го презборела. :) (Y)
    4. Сиво, црно и жолто..I'm loving it!
    Комбинацијата на овие три бои е проклето добра. Не знам зошто е толку ретко комбинирана.
    Во секој случај ја сакам едноставно која ја носат со себе, а сепак има остатоци на уникатно и необично.
    5. Ми се допаѓа контрастот кој е вклучен во аутфитот. Оној помеѓу боите и парчињата облека.
    Горниот дел карактеризиран со светли нијанси наспроти потемните бои доле, идеално.
    Уште подобро контрастот кој постои помеѓу широкиот џемпер, лежерниот начин и на носење и fitted изгледот на хеланките.

    I'm done! Уф.
    Ако и ова не стигне, се откажувам.

    ReplyDelete
  7. Супер комбинација. Хеланките со точки ми се фаворит, а исто ми се допаѓа и усогласеноста на боите. Навистина одлично.

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hey! You are a very sweet girl ;) nice blog btw!


    maybe we can follow each other? let me know dear i will follow back of course ;)

    ReplyDelete
  9. Чудно, многу ретко носам жолти парчиња, не ја обожувам многу жолтата боја, а многу многу многу ми се допаѓа како си ја искомбинирала. Минт жолтата супер ги освежува останатите детали и им дава див стил, баш како што спомнаа погоре. :)
    Супер е се’, иако не би го носела јас ланчето.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D Ланчето беше ставено само за да нема многу празен простор, да не носев сигурно ќе ми викаа ти фали ланче и слично :)

      Delete
  10. beautiful blog girl!
    I follow u! If u want follow my fb page: http://www.facebook.com/IlSignificatoDeiFiori
    or my blog: http://significatofiori.blogspot.it/

    they talk about flowers meanings, u can found beautiful photos, too!

    Some LOVE!
    xoxo

    ReplyDelete
  11. I´m following you!
    http://fashionbyelena.blogspot.com.es

    ReplyDelete