Monday, January 21, 2013

OOTD - Back to school edition

Rudimental - "Feel The Love" ft. John Newman

What's up! 
I started second semester of my first year of high school and i am soo glad to be back with my  weird  lovely friends! Maybe some of you are going back to school at the same time as me, maybe a little later, maybe a little earlier, but the main thing is that we are going to go back to school at some point. -.-'
This is what i wore today, hope you like it. 

P.S. I must admit, editing these pictures is a real pleasure for me. I just put my headphones on and listen to some amazing music, and simply relax and escape into a virtual artsy-fartsy world. 

Здраво здраво! 
Еве сме повторно, второ полугодие... Мило ми е што ги видов моите чудни прекрасни пријатели повторно! Сите знаеме зошто се радуваме на почетокот на школото, повторно ќе си ги видиме сите пријатели и ќе се изназбориме како никад порано! А учењето е башка :D 

П.С. Морам да признаам, правењето на фотографииве почна да ми претставува вистинско задоволство. Си ги ставам слушалките на уши, пуштам преубава музика (по мој вкус) и се впуштам во тој виртуален креативен свет. 













Button up: / 
Cardigan: Stradivarius
Jeans: DIY
Sneakers: Stradivarius
Collar tips: DIY 

xoxo Elena.


39 comments:

  1. I like your outfit for school :)

    ReplyDelete
  2. Немој да прекинеш да ја користиш програмата! Фотографиите се оригинални и некако ова го гледам како твој белег. :)
    Последната close up фотографија ми ја долови комбинацијата во право светло! Бисерите кои се наоѓаат на крагњата се комплетно погодени затоа што го надополнуваат тој романтичен стил кој го нудат розите на кошулата. :) Спротивно од нив синџирот, силната бордо боја и ременот му даваат јачина на аутфитот.
    Иако по многу модни верувања е апсолутна грешка комбинирање на бордо и розева, тука одлично се комплетираат. Ако добро забележувам основата на кошулата е светло розева, па поради трите нијанси од иста боја кои варираат темно/светло се има направено одличен спој со бордо фармерките. :)

    Сите елементи вклучени во комбинацијата носат со себе шик шмек, па токму затоа се има добиено одличен резултат! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам :D
      Посебно се израдував што ти се допаднаа бисерчињата, опседната сум со нив во последно време!

      Delete
  3. Убава комбинација, сликите се одлични!
    За во школо, сосема пристојно, кошулче и панталинчиња, се’ друго е оставено на личната креативност. Омилени ми се патиките :))

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. kombinacijata e prekrasna-dodatokot za kragna odlicen..
    kade e lokacijava?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Кисела вода, кај пругите. :D
      Се шалам, можеби не е таму, но можеш слични фотки да извадиш. :)

      Delete
    2. Хахахах не е таму, во Бутел е. Ама буквално исти слики можеш да направиш на кои било пруги.
      Фала ти имењачке :*

      Delete
  5. Mnogu ubava kombinacija, ke moram i jas vaka da si gi farbam pantalonite moi, predobri se, a i bashka se so visok struk i ti ja istaknuvaat polovinata :D
    I da tie na kragnjata bisercinjata se prekrasni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да ги исфарбаш! Па ќе бидеме близначки од градови кои се на различни краеви на државата хахах :D
      Јас најискрено се мислам да тркнам пак до Певекс да не ги имаат уште панталониве па пак да си ги купам, се мислев да ги сечам па да направам нешто ко high-waisted shorts, па незнам дали да им направам омбре... 500 идеи имам, но недоволно панталони xD

      Delete
  6. I love the outfit and the photos *___*

    My blog
    www.littleehelen.com

    Would like to follow each other on GFC,FB,Twitter?

    great day :-)

    ReplyDelete
  7. Браво! Фотографиите се прекрасни! И уживај додека си средно после се е поинаку ќе сакаш да се вратиш назад :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D
      Ако сега, после 1 поминато полугодие во моето средно ми е презабавно (иако учењето е смор xD) можам да замислам како ќе ми биде во четврта година...

      Delete
  8. Following you now :) xo

    http://freckleandstreak.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  9. great outfit :)
    Would you like to follow each other? Let me know and I'll follow you right back on GFC :)
    xx

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Супер комбинација, прекрасна си како секогаш :)
    Ми се допаѓаат фармерките и патиките, тоа веќе ти го имам кажано порано.
    Кошулава ме привлече со тоа што ти си ја модернизирала малку, си додала твоја креативност.
    Џемперчето е убавко, се вклопува во целата комбинација.
    Ти фалат само црвени нокти.
    http://stylesessionss.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти.
      Не сакам да носам светли гласни бои на ноктите во школо, поготово црвена. Се држам до неутралните бледи бои.

      Delete
  11. wow, love your sneakers!!! when u bought them? i can find again at stradivarius?
    maybe we could follow each other?! It would be a pleasure for me :)

    http://glamourdrama.blogspot.it

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not sure, i bought them at the end of december, on sale.
      Check out your Stradivarius to make sure!

      Delete
  12. Само ти на таков убав начин можеш да искомбинираш патики со кошулата. Навистина обично не ми се допаѓа тој спој, но и патикиве не се баш секојдневните, а и ти знаеш убаво да споиш и изнесеш се.
    Одлична комбинација, убав спој на бои и парчиња.
    Пристојно за на училиште, а и прв ден па можеш малку да си поиграш, инаку за на училиште јас би го тргнала украсот од јаката на кошулата.

    ReplyDelete
  13. Олдичен аутифит.

    Омилено парче од оваа комбинација ми е кошулата - прекрасна е.
    Принтот е многу убав, бојата уште поубава.
    Многу ми се допаѓа што си ја искомбинирала со „новите“ пантолони, бидејќи боите им се усогласуваат.
    Џемперчето е само еден прекрасен додатен детаљ на комбинацијата.

    Одлично.

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Па мислаам, мора да се пофалам со панталоните :P
      Фала ти :D

      Delete
  14. Pretty look!!
    Follow your blog) Follow me, if you want)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  15. Многу ми се допаѓа како си ги искомбинирала панталоните.Кошулката е прекрасна,а овие бисерчињата стварно многу интересни!
    Многу ти е добра оваа програма со која ги едитираш сликите.А и локацијата е стварно нешто посебно.

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Followed you back now on GFC as Katarina! :)

    xx
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Навистина прекрасно.
    Најчесто не ми се допаѓаат толку многу комбинациите патики-кошула, но оваа твојава е стварно убава. Знаеш да вклопиш, да создадеш нешто интересно и уникатно.
    Браво.

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mnogu interesno! I. Marant patiki <3

    amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D И јас ги обожавам Марант патиките, а оргиналот дефинитивно нема да го имам, така да овие ми се супер!

      Delete
  19. Great post. You look great!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    ReplyDelete
  20. Патиките се преубави!
    Колку ги зема?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1800 мислам дека од Страдивариус.
      Фала :D

      Delete