Friday, January 18, 2013

Seeing double

I am soo sorry i have been absent for so long, i just didn't have any time or energy to take pictures.

So i wanted to try out my new photo software and that was the inspiration of this ''photoshoot''
It was soo much fun doing this, i hope you like the pictures :D
P.S. There aren't that much photos, but keep in mind every photo contains two different photos.

Мноогу ми е жал што бев отсутна толку долго, просто немав време или енергија да се сликам.

Сакав да го испробам новиот софтвер за правење слики и тоа беше инспирацијата за оваа "фотосесија".
Баш ми беше забавно да ги правам сликиве, се надевам ќе ви се допаднат!
П.С. Нема толку многу слики во постов, но имајте во предвид дека секоја слика има две различни слики во неа.








Top: Forever 21
Cardigan: Eko shopping 
Leggings: / 
Boots: gift from mom
Bracelets : DIY
Ring: gift from mom also.

xoxo Elena.



31 comments:

  1. Убав, дневен аутфит.Ми се допаѓа изборот на бои, особено тоа што си одбрала комбинација на сиво со baby pink :)
    Во врска со накитот, јас би направила неколку измени.Алките си се на место,но би го извадила прстенот и би додала некое големко, доминантно ланче.
    Тоа е мој предлог, иако и вака не е лошо само имам чувство како нешто да фали во горниот дел.
    Би додала и розевкаст лак за нокти, евентуално сребренкасто/сив .
    Имај убав ден :*
    http://stylesessionss.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти на коментарот :* Се мислев дали да ставам ланче, ама ми се допаѓаше како изгледа прстенот со алките, па решив да го оставам.

      Delete
  2. neznam od kaj gi kupuvas ama ti zaviduvam deka imas forever21 obleka..a za fotograviite..eksperimentiraj...interesno izgledaat

    ReplyDelete
  3. Ова е твоја најдобра комбинација досега, hands on.

    Чизмите ми се апсолутен фаворит - прекрасни се.
    Маичката/блузичката е одлично освежување врз сивите тонови.
    Џемперчето совршено ја надополнува комбинацијата.
    Ми се допаѓа што си комбинирала со хеланки, наместо со фармерки - убаво изгледа. :)

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу, не сум тип што носи хеланки ама тука супер ми изгледаа :D

      Delete
  4. Supet outfit! Mi se dopagja kako ja kombiniras oblekata.

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Thank you for stopping by my blog! In response to your question, you can definitely still enter my contest just through facebook. Today is the last day to enter!

    htpp://scattergirll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ми се допаѓа како си облечена, многу. Едноставно а толку убаво. Накитот ти е исто прекрасен, особено алката со боцките ☺
    Да, многу се добри сликите.

    pamelche998.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. Super izgledas :) Slike su predobre! :*

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Баш си ми во Chriselle Lim фазон со фотографииве! :) Ми се допаѓа што обрнуваш внимание на нив!

    Ќе започнам со коментитање на накитот.
    Во срце ми остана бисерната алка. Зрачи со женственост, ја дава таа феминистичка доза во комбинацијата, плус е во некоја розе шампањ нијанса ако не се лажам, што претставува дополнителна романтика. Наспроти цела таа нежност која се доловува преку бисерите, има спротивен ефект кој го носат боцките. Беспрекорно претставен.
    Прстенот е само средина меѓу двете. Моделот влече кон едното, металот кон другиот поим.
    Чизмите и џемперот се во тука некаде, слична нијанса па умерено ја ограничуваат комбинацијата за да го задржи тој нежен сјај. Како неутрализатор доаѓаат во повторната поделба претставена преку нежно розевото џемперче и строго црната нијанса. :)

    Summa summarum одлична комбинација! :) Од мене нема негативно мислење и добиваш 10ка!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ме погоди во срце со коментарот за Chriselle Lim, ја обожавам :D
      Фала ти :*

      Delete
  9. Можам да кажам дека ова ми е омилената твоја комбинација. Предобро си договараат комбинираните бои, а накитот ти е прекрасен!
    Интересни фотки,супер ти текнало :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу, мило ми е што ти се допаѓаат сликите :D

      Delete
  10. Паѓам на хеланки =)
    Многу ми се допаѓа комбинацијата, розевата баш ја разигрува.
    Ми се допаѓа спојот на бисерната алка со другите, иако јас не би одела со тоа прстенче.
    Сликите се многу добри, мислам дека имаш најоригинални слики од сите наши блогерки.

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. sweet outfit!
    you got a nice blog!
    I would love to follow each other!
    Also there's a GIVEAWAY on my blog
    Just follow and leave a comment!
    I alway's follow back!!!
    xx chloechante.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Aw, cool pictures! Love the boots.

    http://heydahye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. I just found your blog and its amazing! I love all your pictures! Would you like to follow each other?

    http://freckleandstreak.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  14. Прво пофалби за сликите, многу се уникатни и интересни. :)
    А понатаму пофалби и за аутфитов, кој иако е кежуал и навидум едноставен, сепак не останува покус за внимание, поради шареноликоста која ја даваат трите одлично искомбинирани бои, и поради целосната монотонија која е разбиена со бојата на блузичката.

    Пофалби и за твојата скромност, и за тоа како правилно “ги носиш“ годините, таман ти прилега се‘ што носиш.

    Чекам твој нов пост.

    хохо, Л!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти, баш ми е мило што ти се допаѓаат :D

      Delete