Wednesday, January 23, 2013

Beige to meet you

Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker

This was my outfit for school today. I bought these leggings/pants yesterday and i had to wear them today. I kept it simple with no jewelry because i think that the gold zippers are enough bling bling (if that makes sense :P )

And i apologize for the indoor photos, i took these pictures when i came home and everything was totally unplanned.

Еве што носев денес на школо. Хеланкиве/панталони ги купив вчера од Певекс, и многу си ги сакам! Не се како обични хеланки и имаат златни патенти од страните, и баш заради тоа и ги купив.
Еве како ги искомбинирав за на школо.
1.Кога носам хеланки сакам барем позади да сум покриена така да долги кардигани и џемперчиња се must.
2. Не сакав да додадам трета боја бидејќи тука има црни елементи и се друго е различни нијанси на крем (белата маичка не се брои :D )

И се извинувам за сликите во домашна атмосфера, се вратив од школо и ми дојде идеа да се сликам, не го планирав ова.








Top: Mango
Cardigan: Motivi
Leggings: Peveks
Scarf: Laura Rossi
Boots: Don't know the name of the shop.

xoxo Elena.


28 comments:

  1. Pantalonite ti se preubavi i predobra e kombinacijataaa :D
    Crna tashnicka bi bil poln pogodok.

    http://rosee96.blogspot.com/2013/01/james-arthur-impossible-great-day-i.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D
      Можеби ќе ја носам комбинацијава за излегување и ќе носам црна ташничка дефинитивно!

      Delete
  2. You look great my dear!

    love all about this look

    Have a nice week, my dear !

    kisses,
    Silvia


    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Предобро!
    Коментирав на комбинацијата од претходниот пост дека ми е омилена до сега(но го нема коментарот, не знам што се случило, ништо чудно да сум коментирала на погрешно место :)) , или пак интернетот пак ме зезал и не стигнало ништо ), ама оваа дефинитивно се искачува на врвот.
    Хеланките ти стојат супер, чизмите ти ги обожавам, а најмногу ми се допаѓа фактот што нема повеќе од две бои во целава комбинација, многу е пријатна за гледање.
    Супер,супер!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу! А тој залутаниот коментар неможам да го најдам, нема врска :D

      Delete
  4. ako najdam vreme i jas bi trknala po ovie helanki mnogu mi se dopagjaat i gi imas prekrasno vklopeno..

    ReplyDelete
  5. Кога последен пат ја комбинираше марамава мислам дека те пофалив и ти напоменав дека тоа е најдоброто што си го покажала на блогот. Little did I know си можела подобро и од тоа.:)

    Марамата е прекрасна.
    Обожавам точки меѓутоа уште подобро изглеаат кога не се на таа досадна црна/бела основа. Во овој случај таа е клучното нешто за мојата висока оцена. :)
    Оној кој рекол дека светли нијанси не за во зима нема појма! Ти тука го докажуваш токму спротивното, особено со дозата на рокерски стил кој се забележува преку нитните.

    Continue comme ça! :)

    ReplyDelete
  6. Aaaa,I like your scarf and leggings girl.And big like fr outfit :)


    Kisses :*

    ReplyDelete
  7. Сум забележала дека доста носиш панталони со висок струк. Јас лично до сега не сум носела, евентуално шорц во лето и тоа за по дома xD ама многу ми се допаѓа како ти стојат. Имаш тело, имаш нога - клучот за одличен изглед во нив. Марамката и мене многу ми се допаѓа, ептен е cute. <3

    http://life-lover-n.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Обожавам буквално се што е со висок струк, фала ти :*

      Delete
  8. Odlični pantaloni! Plus za visokiot struk!
    amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Me encanta! además tu tienes muy buen cuerpo!
    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤

    ReplyDelete
  10. Odlicna kombinacija. Se zaljubiv vo maramata!

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Панталоните се преубави xx
    www.thedreamofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. wow this pants looks perfect on you ! i like it!
    Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings & happy weekend !
    www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  13. Ovo je savrseno :) Bas mi se svidja :)
    Obozavam tvoje postove!

    http://teenfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nice look! Love the idea!
    P.S.: Would you like to follow each other?

    ReplyDelete