Friday, June 17, 2016

Stripes & Denim



Hello!
I'm back with another another outfit of the day! I swear if I am not wearing my mom jeans aka it's too hot for them, you can find me wearing this denim skirt. In fact, the skirt is made from the same exact material that the mom jeans are made of, so I think of it like the cousin of the jeans. And of course, you can't go wrong with stripes. I swear, anything that has stripes on it is my go-to piece. This top is from Tally Weijl and It's the softest most comfortable thing in the whole world.
In other news, I started using Snapchat publicly, so add me @elenaa-v
Photos: Fabulous Is Freedom



Здраво!
Повторно уште еден пост од моите "секојдневни" комбинации. Сакам да ги споделувам ваквите изгледи тука затоа што многу често може да се западне во таа "се дотерувам само кога треба да се сликам за на блог" шема, а мене тоа не ми се допаѓа затоа што не ми изгледа природно, како да глумам друга личност на блогот која не е јас во вистински живот. Океј, ова станува малку deep, така да во други вести -  ја обожавам сукњава! Кога не ги носам моите mom jeans, можете да ме најдете како се фрцкам наоколу во сукњава. Многу е лесна за комбинирање, и go-to горен дел ми е обично некоја маичка на риги. Маичката што ја носам тука е од Tally Weijl и е најудобното нешто на цел свет!
Исто така, малку неповрзано но сепак се смета за "битна" информација, започнав да користам Снепчет, така да можете да ме додадете @elenaa-v
Фотографии: Fabulous Is Freedom



1 comment:

  1. Cute top and skirt! I love that it's so 90s <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete