Wednesday, June 29, 2016

Jump



Hello!
I'm back with a look that I am IN LOVE with. I love how simple it is but still gives off a very stylish vibe. With every season I find myself reaching toward a certain piece of clothing and every time I go shopping I always look for that certain piece. This time around it's the jumpsuit. Sure, they can be quite tricky when it comes to going to the bathroom, but a jumpsuit is basically an entire outfit in one piece! In summer, personally, I don't like wearing a lot of layers, so things like jumpsuits make my life much easier. This jumpsuit is from Tally Weijl and it's perfection. The top portion makes it great for both casual and dressy looks, and I definitely see myself wearing it a lot.
Photos: Sara Simplified 




Здраво!
Како што започна летото, мислам дека направив пакт со самата себе дека оваа сезона ќе купам колку повеќе комбинезони што можам. Совршени ми се за летниот период бидејќи мразам кога носам повеќе слоеви на облека на толку топло време. Комбинезоните се цел аутфит спакуван во едно парче облека и морам да признаам дека тој концепт многу ми се допаѓа. Да, малку е зезнато кога мора да одиш во тоалет, но мене тоа никогаш не ми било deal breaker (ако успеав да ја преживеам матурската вечер со балски фустан, комбинезоните се ништо во споредба со тоа. TMI? Можеби...) Овој комбинезон е од Tally Weijl и е совршеното парче кое може со леснотија да се носи и во кежуал и во свечена прилика (јас ја одбрав кежуал варијантата затоа што кежуал ис лајф). Кога веќе сме кај Tally Weijl, имав можност да соработувам со нив за нивната летна кампања #Галамџии , каде имате неверојатни попусти во секое време и секое парче облека доаѓа со персонализирана порака која можете да ја сликате и да ја споделите на Инстаграм под хаштаг #Галамџии.
Фотографии: Sara Simplified 


1 comment:

  1. I really like your jumpsuit! It looks lovely on you.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete