Sunday, November 22, 2015

Time explorer


Forests are such a mystery to me. When you are surrounded by so much trees, wildlife , and fresh air you can’t not think about time and how it seems to pass by so slowly in places like this. You just sometimes need to get out of the day do day schedule and not think about, well, anything. Just you and your camera, alone but not at the same time.
Time (haha good one Elena) for the second challenge with My:time and Fossil, hosted over on Skopje Casual. I passed the first round, and now it’s time to vote again if you would like to see me in the next one. Click HERE to vote!

Hope you enjoy the post. 
Photography: Biljana Klisarova 

Шумите се една голема мистерија за мене. Кога си опкружен со толку многу дрвја,диви животинчиња  и свеж воздух, не можеш да не размислуваш за тоа како времето одминува толку споро во места како овие. Едноставно понекогаш треба да излеземе од нашите секојдневни рутини и да не размислуваме за, па, било што. Само ти и твојот фото апарат, сами но, истовремено и не.
Време е за вториот предизвик со My:time и Fossil, организиран на страната на Skopje Casual. Ја поминав првата рунда, така да време е повторно да гласате за мене доколку сакате да погледнете уште еден пост во соработка со Fossil. Клик ТУКА за да гласате.

Се надевам ќе ви се допадне постот.
Фотографија: Билјана Клисарова
Часовник: ES3712 TAILOR




2 comments:

  1. this is beautiful
    new post
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/11/red-vintage-ankara.html

    ReplyDelete
  2. Прекрасни фотографии и одличен концепт. Браво! :)

    ReplyDelete