Friday, November 27, 2015

AM


Hello!
These past few days here in Skopje we have been experiencing lots and lots of rain - probably my least favorite thing in autumn (probably because I tend to lose every single umbrella I take with me,well,anywhere). So, I decided it was time to brighten up my blog with these awesome photos I took with my new fave person - Nikola Ilievski. He is an up and coming photographer and It was my pleasure to take photos with him.
As you can see, the weather was so warm that I basically pranced around town with short sleeves, and this was the beginning of November! Ah, remembering the good old times when we were experiencing California "autumn".
The AM shirt was a very dear gift from my friends, they know me too well.
Hope you like the post.

Здраво!
Последниве неколку дена во Скопје времето е ладно, и врнежливо и ужасно, ова ми е најнеомиленот дел од есента (најверојатно затоа што имам тенденција да ги губам сите чадори без разлика каде одам). Така да, решив да споделам неколку фотографии од деновите кога беше прекрасно и сончево. Фотографот позади постов е Никола Илиевски, мојот нов омилен човек! Како фотограф во подем ,ми беше чест што ја имав можноста да застанам објективот на Ник.
Како што можете да видите, тука времето беше толку топло што комотно се шетавме низ градот со маичка на кратки ракави, а ова беше на почеток на Ноември. Ах, да се потсетиме на времињата кога имавме Калифорниска есен.
AM маичката ми е драг подарок од друштвото, толку добро ме знаат.
Се надевам ќе ви се допадне.



1 comment:

  1. Such a chic outfit! I love your boots and your t shirt.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete