Sunday, October 25, 2015

FWSK | Sonder by Venera Mustafa




I am starting the official FWSK reviews with the collection Sonder - everyone has a story by Kosovan designer Venera Mustafa.
With this show I must say I was really impressed by her aesthetic. Even though the collection that was shown was Spring/Summer I totally wanted everything from it. This left me wanting to see what her Autumn/Winter collection looks like.
Venera Mustafa says that this collection for her was a product from the inspiration from flowers in the swamp, flamingos and tear drops that intertwine together in the form of colors, textures and fabrics.
The show was separated in two parts, one with pink and black motives and the other one in royal blue. The girlie-ness inside of me screamed for the first part but I quite liked the second one too, and I will say it again, I can imagine every single piece of the collection in my wardrobe. Plus, the models wore converse, like what more can I possibly want?!
То see her whole collection click here.

Ги започнувам моите FWSK reviews со колекцијата Sonder - everyone has a story од Косовската дизајнерка Венера Мустафа.
Морам да признаам дека бев пријатно изненадена со естетиката на Венера Мустафа. Иако колекцијата која беше прикажана е за Пролет/Лето јас посакав се што е на пистата да биде и во мојот плакар. Оваа ревија ме остави да посакам да ја следам работата на Венера и да ги погледнам и нејзините наредни колекции кои верувам дека ќе бидат подеднакво добри како и оваа.
Таа оваа колекција ја опишува како "Производ на инспирација базирана на цветови од мочуриштето,фламинга и капки солзи кои комуницираат заедно во форма на ткаенини, бои и текстура".
Ревијата беше поделена на две колекции, едната со розеви и црни бои, а другата со кралско сина и бела боја. Иако премногу ми се допадна првата, и втората ми остави подеднакво добар впечаток. И повторно ќе кажам, се од колекцијава тотало можам да го замислам во мојот плакар. Исто така, моделите носеа бели старки што мислам дека беше the cutest thing ever!
За да ја погледнете целата колекција клик тука.



The dress above was my absolute favorite! So feminine yet edgy. 








No comments:

Post a Comment