Friday, July 10, 2015

Sporty Kitty


Hello!
Honesty time, this post has been waiting to be posted for about 2-3 weeks, but I always would find an excuse for another post to go first. So, as I am going on vacation with my family tomorrow, this is the perfect time for me to unleash this post to the world haha. I will be gone for a week, whether there will be internet waiting for me by the sea Is a question, so I will maybe be absent for a while.
Till then, hope you like this one.
Oh, and when we shot this at probably one of the coolest places in Skopje, a kitty joined our photoshoot and kept wanting to be pet. Talk about CUTE!

Здраво!
Време е за вистината, овој пост чека да биде објавен околу 2-3 недели, но секогаш наоѓав изговор да ставам некој друг пост пред него.Но, со оглед на тоа дека утре заминувам на фамилијарен одмор, ова е совршеното време да го објавам. Ќе бидам оправдано отсутна околу една недела и неколку дена, а пристапот кон интернет додека ќе бидам таму е под знак прашалник. (Искрено, ми се допаѓа ова, релаксирање во буквална смисла, иако ќе бидам тажна ако неможам да постнам некоја фотка на Инста)
До тогаш, се надевам ќе ви се допадне овој пост.
Ах да, и кога се сликавме тука, на едно од најкул местата во Скопје, маченцево ни се придружи и цело време сакаше да се гали. Тотално ќе си го земев за дома, ама ќе ме исфрлеа од дома сосе него....




1 comment:

  1. Супер опуштена комбинација, последната фотка ми е фаворит :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete