Thursday, July 2, 2015

Season shift



Hello!
So, is it even July cause this weather screams October to me?! The gloomy skies and the fact that they made me want to wear nothing but PJ's and comfy clothes all the time made me want to post something a bit different today. It is still an outfit post, but a REALLY casual one, and we don't have a fancy background today, but a balcony filled with plans and trees. So, I decided to take advantage of the pretty green and have an impromptu photoshoot.
Hope you like it.

Здраво!
Дали е воопшто Јули затоа што времево вреска Октомври?! Облачното небо и фактот дека тоа ме тераше да се облакам само во пижами или екстремно удобна облека, ме натераа да постирам нешто поразлично денес. Се уште е аутфит пост, но МНОГУ кежуал пост, и немаме некоја фенси локација за денес, туку една тераса исполнета со многу растенија и дрвја. Така да, решив да го искористам прекрасното зеленило и имавме импровизирана фотосесија.
Се надевам ќе ви се допадне.


2 comments:

  1. Replies
    1. Фала тии, и мене многу ми се допаѓа како испаднаа :D

      Delete