Friday, March 20, 2015

Never mind



Hello!
This weeks look is more casual than usual. I got this T-shirt a few days ago and I absolutely love it, i think it's really cool. Pairing it with a plaid shirt tied to the waist came naturally, I literally had this outfit in mind when I saw the T-shirt on the rack. So, decided it was time for thing to get a bit more sporty here over on Shy but secretly Fabulous haha.
Hope you like it.

Здраво!
Најпрво, можеби некои од вас не знаат, но пред 1 недела излезе моето прво интервју! Голема благодарност до stipka.com.mk за можноста, ми беше забавно да ги одговарам прашањата и се надевам така ќе можете да дознаете повеќе за мене. Прочитајте го интервјуто тука.
Овој пат, споделувам кежуал/спортска (за мене лично поспортско од ова нема да биде) комбинација, со најновиот додаток во мојот плакар, оваа бела маичка. Ја земав пред некој ден и веднаш штом ја видов во продавницата оваа комбинација ми дојде на ум.
Се надевам ќе ви се допадне.


2 comments:

  1. I love what you're wearing! Your outfit is so chic :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Прекрасен аутфит, маичката е преубава и супер си ја вклопила во оваа комбинација :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete