Saturday, January 5, 2013

No apologies

The title has nothing to do with this outfit.
I was in a writers crisis and i reverted to seeking artsy song lyrics. Most of them were about love, but this one sounded legit.


'Cause I knew you were trouble when you walked in. 
So shame on me now 
Flew me to places I'd never been. 
So you put me down. 
Oh, I knew you were trouble when you walked in. 
So shame on me now 
Flew me to places I'd never been. 
Now I'm lying on the cold hard ground. 

Love that song!


My friend is a saint, she makes me soo comfortable in front of the camera, kisses to her!
Поздрав до другарка ми, заради неа сум толку опуштена пред камерата :*












And some pics without the jacket. 
P.S. Sometimes i like to think i'm a model. It's nice, you should try it!





Sweater - Forever 21
Leather jacket  - gift from aunt 
Jeans - local boutique
Sneakers - Stradivarius 
Necklace - DIY

Xoxo Elena.

31 comments:

  1. Elena iznenaduvash!
    Sekoj tvoj post se poveke i poveke mi se dopagja, i da slikive se prekrasni. :)

    http://rosee96.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахаха :D мило ми е што ти се допаѓаат :*

      Delete
  2. Многу си ми слатка.
    Ми се допаѓа целата комбинација, бидејќи ти прилега на годините.
    Омилени ми се џемперот и чизмичките. Убаво си ги искомбинирала со фармерките со висок струк.

    ReplyDelete
  3. Многу е слатко ланчето , највеќе ми се допаѓа после патиките :)
    Многу убава комбинација , ми се допаѓа што гледам носиш светли бои.
    Поздрав :**

    ReplyDelete
  4. mnogu si slatka a za kombinacijata nemam komentar sovrsena.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Секој коментар ми значи. Фала ви на сите!

      Delete
  5. Де позајми ми ја другарка ти на еден час да ме ислика така мерачки. :D
    Следен пат викни ме и мене, ќе бидам добра, ветувам. :D :D
    Сериозно, пофалби до неа затоа што изгледаш природно. Ти имам кажано додуша. :)

    Убаво си реков на претходниот пост.
    Ова ланче е преубав спој со некоја слична нијанса за колор блок ефект!
    Особено ми е пријатно што гледам дека станува збор за понежна пастелна нијанса на розево. Ми треба малку време да здивнам од таквите неон комбинации. :)
    Патиките се кратко и јасно совршени.
    Ги фатив вчера во Страдивариус ама не ми се даваа пари затоа што сакам еднобојни да земам. Ќе си почекам па ќе те дружам. ^^
    Да не дрвам, обожавам го сама си правам асиметричност на облеката, па истото ми се допаѓа и кај тебе.
    Јакната е на место исто.
    Одговара со патиките, боите на ланчети и џемперот си се дружат во иста палета со кремот, па е супер.

    И ова е уште еден долг коментар. :о
    http://makedonskimodenblogspot.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Да не дрвам, обожавам кога сама си правам асиметричност на облеката, па истото ми се допаѓа и кај тебе.
      Јакната е на место исто.

      Умор, тоа е.
      Правам грешки. :)

      Delete
    2. Нема потреба да ги кратиш коментарите, мерачки е да читаш толку детален коментар.
      За другарка ми може, ќе ти ја позајмам, само да ми ја пазиш :D

      Delete
  6. Thank you for visiting my blog :)
    Sure let's follow each other, following you now on GFC
    Also you can follow me on Facebook

    http://www.facebook.com/DreamingOfManderley?ref=hl

    Happy Sunday x

    www.stylebyprice.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Патиките се преубави :)

    ReplyDelete
  8. Sure we can follow each other.I've followed your blog with GFC.Hope you'll do the same!
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. The sneakers are amazing!
    I like your casual outfit!
    Thanks for your comment in my blog.
    Sure, lets follow each other!
    Follow me and I will follow you back!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for following me!
      I am following you back!
      Keep in touch!

      http://thescentofglamour.blogspot.com/

      Delete
  10. Браво!
    Се гледа дека камерата те сака, а и дека ти ја сакаш неа. :)
    Изгледаш преубаво, а патиките се љубов на прв поглед. <3 Отсекогаш сум ја сакала розевката бебешка боја и многу ми се допаѓа што си искомбинирала со крем. Ланченцето е ептен срцкасто! :)
    Многу блага и свежа комбинација, привлечна и убава за очите. :)
    Keep up the good work! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти, драго ми е што ти се допаѓа!

      Delete
  11. Predobra kombinacija,super izgledas :) Ogrlica je super ispala!

    :*

    ReplyDelete
  12. I love that sweater its a really cute colour! :)

    ReplyDelete
  13. Убава candy боја на блузата, и патиките се екстра и се е заедно добро вклопено xx
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Lovely outfit! :)

    lovas.weebly.com

    ReplyDelete