Tuesday, January 8, 2013

Nautical inspired

This time the title of the post actually makes sense.
I was inspired to do this outfit because of my white high-waisted jeans who are the victim of my next DIY.
That post will be up this week, maybe after this one.
Can i just say, i adore three-colored combinations, as much as i adore a pop of color.

Овие бели фармерки со висок струк се жртвата за мојот следен DIY проект (направи сам проект) и сакав да ги искористам за овој изглед, за последен пат.
Обожавам комбинации кои се состојат од 3 бои, колку што обожавам едно парче облека да се истакнува од се друго според бојата.

















Cropped top - thrift store
Jacket - Bershka
Jeans - H&M 
Necklace, ring, belt - unknown


Xoxo Elena.


35 comments:

  1. Преееееееубава комбинација , ептен ми се допаѓа :)
    Ќе почнам со сакото , ептен убаво ти стои. Изборот на бои ти е предобар , обожавам црна бела и црвена боја :)) Накитот исто така одговара , а посебно ми се допаѓа тоа што имаш ставено црвен кармин/сјај :)
    Поздрав :***

    http://stylesessionss.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мило ми е што ти се допаѓа, поздрав! :*

      Delete
  2. Great outfit.I love those boots !!
    I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!

    popoutstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Обожавам наутика стил, и секогаш преферирам да се носам вака кога не ми се размислува многу, а сакам да изгледам фино од глава до пети.
    Со малку труд се добива прекрасен, стајлиш изглед! :)

    Во принцип не сум голем фан на оваа комбинација на бои. Некако сите ја комбинираат во лето затоа што сметаат дека овој тип морнарски комбинации се секогаш шик. Да, но не на се, и не во секоја пригода.
    Морам да забележам дека ти си исклучок! :)
    Ми се допаѓа премногу и сметам дека конкретно овој аутфит не можел да излезе подобар од тоа што е.

    Прво, не можам да одолеам на фармерки со висок струк. Изгледаат поразлично, модерно, плус и ласкаат на фигурата. :)
    Второ, црвеното сако ми е многу нетипично. Обично бојата ја гледам на мокасинки, како грб или вметната во риги или копчиња на главното парче облека.
    Одличен избор!
    Трето нитните!!
    Ми се допаѓа тој допир кој го носат со себе во комбинацијата. Го зацврстуваат изгледот и се сосем неочекувано парче во аутфитот.

    Со овој поразличен распоред на бои и парчиња, детали како ремен и подвиткани ракави мене ме имаш освоено комплетно! :)
    10!

    Поздрав! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу на исцрпниот коментар!
      Јас само си комбинирам облека како што мислам дека ми одговара со замислата, ама вака кога читам детално... Човек ќе помисли 2 саати сум мислела дали да облечам црвено сако или плаво сако xD

      Delete
  4. licno sum sekogas za farmerki so povisok struk:)

    ReplyDelete
  5. Lovely post my dear!


    Kisses from Bucharest,

    Silvia

    www. rock-and-roses.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. Леле колку се добри фармерките.Отсекогаш сум сакала вакви,но не сум можела да најдам!
    Ми се допаѓа начинот на кој црвеното сако дава живост на комбинацијава!А прстенот е прекрасен,како и маичката.Кај најде cropped top?Баш ме интересира :)

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фалаа :D
      Маичката ја купив од локалната second-hand продавница, која ми ја затворија ;'

      Delete
  7. Mnogu mi se dopagja i ne mozev da se vozdrzham a da ne komentiram. Crveno belo i crno mislam deka skoro nikogas nema greshka, kombinacijava e i dosta smela zatoa sto retko da vidam nekoj vo zima da nosi beli pantaloni. I da si imame isto pantaloni i mi dade inspiracija kako da gi kombiniram :D
    Kako i da te Preubava si! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахах фала фала :D
      Иначе да, имаме исти панталонки, ти ги имаш пред мене купено и кога ги видов во Певексот кај мене (бев со другарка) и и реков на другарка ми Ее вакви има Роуз од Фемина! и одма морав да ги купам!

      Delete
  8. Убаво искомбинирано, но некако комбинацијава ме потсека на лето (веќе видено). Ланчето ти е прекрасно, се заљубив во него хихих.И секоја чест за бели фармерки во зима, ретко се носат.

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fabulous look! I am following you on GFC, I hope you will follow me back. Happy New Year from Rome!

    www.hungrycaramella.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Прво, лајк за фармерките со висок струк.
    Второ, ми се допаѓа таа комбинација на три бои и е нешто што јас го носам кога одам на сигурно.
    Но, нешто што посебно ми го привлече вниманието беа нитните на чизмите. Полн погодок.

    http://morethanafashionn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great blog :)
    Wanna follow each other?
    xoxo


    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  12. i love the red cardigan so much..
    www.theprincessgown.com

    ReplyDelete
  13. Многу ми се допаѓа што си се осмелила да носиш ваква комбинација во зима.
    Фаворит ми се чизмичките, ги обожавам деталите.
    Сакото е прекрасно, ми се допаѓа и бојата, а и кројот.
    Јас немам ништо против носење на бели пантолони во зима. Мислам дека тоа е одлично освежување за ова ладно, мрачно и тажно време.
    Pattern breaker! Тоа ми се допаѓа.
    Убаво е што имаш каиш на половината, одличен детаљ. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти многу !
      Незнам што е проблемот со носење на бели панталони во зима, се додека ги носиш на суво време :D

      Delete
  14. Love your jacket and boots!! Great look
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Мене белото многу ми се допаѓа во зима, никој не носи бело на влажно време или кога има кал до колена, но има чизми над колена ;)
    Мене комбинацијава посебна ми ја прават чизмите, дефинитивно никој не би искомбинирал чизми со нитни на бела панталона.
    Ми се допаѓа и горниот дел, иако е непогрешлива комбинација.
    Не ми се допаѓа изборот на накит, еден голем часовник би бил доволен.

    http://maramasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Црно-бело-црвено ми е една од омилените комбинации на бои, навистина преубаво изгледат една со друга, и за цел аутфит, и за едно парче а и за ентериер. Чизмите се прекрасни, кога ги купував моите, бев со таа среќа да најдам како твоите но преголем број, па се задоволив со „само biker boots, без studs“ :D
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. You look beautiful dear ♥
    Love this outfit!

    New post on:
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete