Monday, December 31, 2012

Welcoming 2013 with new shoes

I  am all ready to head on to the new year with some awesome kicks!
I am not a sneakers-kinda-gall but these Isabel Marant inspired ones took my breath away. They are not the real ones, but because i would never spend soo much money on a simple pair of shoes, i am soo satisfied with them.
These Stradivarius sneakers are the most amazing pair of shoes i have ever bought, of course other than my Converse. They are irreplaceable.
I bought them on a sale, because they were a little expensive at the beggining .
They were originaly  3000 den./ 50 eur. and i bought them for 1800 den./ 30 eur. So if you want these sneakers i would recommend to get them now.

Мислам дека е редно време да почнам да пишувам и на македонски, бидејќи не сите знаеме англиски толку добро, така да ова е за вас :D
Си ги купив патичињава од Страдивариус на попуст и можам да кажам дека веќе сум опседната со нив! Планирам да ги носам зимава, а и рана пролет, бидејќи се неверојатно топли, што ме зачуди.
Тој беше тој филинг, кога видов дека имаат мој број, 36-ка. Имам мноогу мала нога и кога ги пробав инстантно ги засакав. Си реков, па овие се направени за мене! Другарите што беа со мене по патикиве знаат колку се израдував кога видов дека имаат бројче ко за мене. Мало дете не ми е рамно!

Океј, доста беше дрндање, еве што носев на школо денеска.
Патиките ги облеков кога се вратив дома и се сликнав со нив, иначе ги носев чизмите со нитните.

So, this is what i wore to school today. Last day of school and winter break oficialy began!
I didn't wear my new sneaks to school, i wore my studded black boots. I just tried them on and took a picture.


I really like my hair this way, pulled back in the beret and two curly parts sticking out.










xoxo Elena.




25 comments:

  1. Многу се слатки патиките.Исто ми се допаѓа многу цветната кошулка!
    Среќна Нова Година!Ти посакувам многу успех :)

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I love your new shoes =D
    and happy new year =D
    <3 <3

    ReplyDelete
  3. lovely shoes,im following you, follow back pls
    happy new year
    enisarose.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I just loved your posts of 2012! Great style and beautifull shoots!

    Wishing you a fun, fulfilling and fabulous 2013!

    May it bring you much happiness, love and success!


    Kisses from Bucharest,

    Silvia

    www. rock-and-roses.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Super kombinacija,patike su savrsene ♥

    Srecna Nova godina! :)

    ReplyDelete
  6. Како бе не останав подолго во Страдивариус?! :(
    Од кога барам вакви патики, ама кога ја видов гужвата само зграбав панталони и мрш да ме нема.

    Да не звучам како оние што пуштаат пораки на Крт, Едо или не знам кои телевизии беа, но поздрав со
    http://www.youtube.com/watch?v=hmbUNF1Q4R8 :)
    Hey, I put some new shoes on, and suddenly everything is right! ;)
    И стварно е така!

    Да преминам на комбинацијата...
    Погодок ти е косата да ја ставиш во беретка.
    Особено кога имаш bad hair day се вистински подарок од Бога. :)
    Баш ми се допаѓа што бојата на беретката двои од се останато. Иста палета на бои со оние на кошулката, но сепак поразлично.
    Стави ремен на фармерки и кошула, & you got me. Не можеам да им одолеам едноставно на ваквите комбинации. :)
    Исто така мислам дека ниту една друга нијанса на џемпер не би направила ова да изгледа толку добро како белата боја. Така што тоа во комбинација со деталите на јаката (се надевам добро гледам дека има) е добитно.

    Се надевам добро искоментирав земено предвид дека кога скролам нагоре надолу очите ми се движат со движењето на патиките на екранот. :$
    Да си ги изнаносиш! :)

    Поздрав!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахахах фала ти :D
      Песнава во срце ме погоди, рефренот комплетно ме опишува! Па добро, сите девојки ги опишува!

      Delete
  7. Значи браво! Обично во зима сите носат темни, тмурни бои. Дури и јас тешко би се решила за светла кошула и бело џемперче, кои си ги искомбинирала предобро! За патиките немам коментар, само пофалби!
    Среќна Нова!

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала мноогу! Не сум многу по темните бои, црно многу ретко носам. Единствено нешто што ми е црно се чизмите со нитни и и една кошула која ја носам под џемперчиња во боја. Колку посветло, толку подобро!

      Delete
  8. love your sneakers!!! thanks for your comment.
    You have a new follower.
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. You look lovely :)
    Happy New year and I'm following you back sweetie :)

    ReplyDelete
  10. Премногу си мила и убава. Блескаш!
    Ми се допаѓа комбинацијата. Обично не сакам патики со кошула, но одлично си искомбинирала. Ми се допаѓа многу и капчето и начинот на кој си ја собрала косата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам за комплиментите навистина!
      Мило ми е што ти се допаѓа :D

      Delete
  11. Патичињата се прекрасни. Со кошулата прекрасно одговараат. Овде единствено не ми се допаѓа капата, но добро.
    Среќна Нова. :*

    pamelche998.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  12. Премногу ми се допаѓаат патиките, бојата и моделот ми се сон:)
    А исто така комбинацијава ти е 10ка , обожавам кошулки во панталони и ременче :))

    http://stylesessionss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. i follow you back now
    thanks for visit my blog

    and your look very nice
    love your sneakers
    such amazing outfit

    http://aigyzrebelle.blogspot.com

    ReplyDelete