Saturday, December 29, 2012

Red

So, today i went to our town park for a walk with my friend and we later on went to McDonald's. We had such a great time, and of course i had to take a picture of what i was wearing.

I geared up on two pairs of socks, leggings underneath my jeans and an undershirt under my button up and sweater! It was chilly, and i  have a low tolerance of cold weather, in other words, i hate it. 
I also made this into a "Two ways to wear button ups" kinda post and i hope you like it! 






Without the hat and bag. 


You can also wear the button up on it's own, but i would recommend wearing it like this when you are indoors, because i froze when i was taking these pictures! 









Xoxo Elena.



                                  

12 comments:

  1. corapi nad cizmi-da,prekrasno ti stoi..samo jas licno nikogas ne sum mozela da spojam crveno so ljiljakovo ili rozevo na primer.....

    ReplyDelete
  2. Prekrasni ti se kombinaciite :)

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Жртвата што ја правиш за блог!
    Јас прво имам тура расправање со дечко ми дали да го соблечам капутот, па потоа ме слика. :D
    Тебе не можам да те изнафалам за опуштеноста пред камера. Камо јас да бев како тебе.

    Ќе ти ја искоментирам комбинацијата колку можам подетално, земено предвид дека сум уморна...
    Ако добро забележав странично на фармерките има нитни. Доколку е така и не ме лажат очите, браво.
    Рок детали на вакви нежни комбинации се вистинското нешто! :)
    Ми се допаѓа што не се плашиш да измешаш повеќе бои, а уште повеќе тоа што успешно го правиш тоа!
    Доста ми е веќе од колор блок со неон нијанси, па ова е вистинско освежување.

    Имај убав ден, поздрав! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, нитни имам ставено на страните на фармерките, а богами и на џебовите позади. Неможам да се контролирам кога се работи за нитни, ако имам некое обично парче облека, јас под итно ќе го нитносам!

      За опуштеноста, па за тоа е најодговорна другарка ми која ме слика, ме смее и се зезаме.
      П.С. Секогаш кога ти коментираш, просто е убавини човек да те чита.Многу убаво коментираш, детално. Можеби јас некогаш ќе се научам да коментирам како тебе...

      Delete
  4. Ми се допаѓа вака кога од една комбинација вадиш неколку, со џемпер, без џемпер, со цвет итн.
    Чорапите над фармерка одат совршено, мене никогаш не би ми текнало, можеби за со здолниште, но не и со фармерка.
    Последната слика ми е омилена, можеби ради многуте бои.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти! И мене ми е најомилена, блесокот од сонцето е фатен совршено :D

      Delete
  5. Прекрасно го правиш тоа мешање со бои, ми се допаѓа што не се ограничуваш.
    За чорапите над чизмите од мене имаш палец нагоре. :)

    pamelche998.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  6. Кошулата е убава. :)



    http://fashionella123.blogspot.com/

    ReplyDelete