Monday, December 17, 2012

Flower headbands / headpieces

Even though it's winter and our head are probably covered in wool hats and beanies i would like to take us back to the warm, summer days when we used to wear headbands, Flower headbands to be exact.
To me, they are the most spring-ish or summer -ish  accessory there is!

I was soo excited when i found a headband that is both cute and fits my head perfectly! Me and headbands do go together, so when i bought this one i was soo thriled!

P.S. I decided not to do the Weekly favorites posts anymore, because it turns out, my favorites don't change that much . I will be replacing that with my all new My week in photos! I think that would be more fun, both for me and you! Yay or nay?

Okay, so here is my headband. It's from Stradivarious 300 den./ 5 eur.



this is my blogger profile picture ^.^




Here is a old picture as an extension to the one above.



xoxo Elena.

8 comments:

  1. Yay! :D
    Доколку имаш нешто кое навистина сакаш да го споделиш можеш тоа да го вметнеш во новиот тип на постови. Сепак поврзани си се. :)
    Или пак да правиш месечни.

    Преубаво ти стои цветот. Камо јас да можев некако да вметнам нешто во мојата коса.
    Што и да ставам или се губи во неа, или после тоа не можам да го отплеткам (ако било среќно и останало на виделина)

    Ми се допаѓа комбинацијата од последната слика.
    Колку го сакам овој тренд (ако може така да се каже) со горниот дел пикнат во панталони, но не целосно. Супер избор на оксфордки. Каква свежина! :)

    Поздрав! (:
    http://makedonskimodenblogspot.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахах на почетокот се изгубив со Yay-то, ама после сватив на што се однесува xD
      Фала за комплиментите, i'm blushing :D

      Delete
  2. i mene isto taka mi se zadrza pogledot na poslednata slika...bluzata vo pantoloni..daaaa obozavam...a cvetceto taka slatko ti stoi

    ReplyDelete
  3. Преубаво ти стои.Јас немам навика да ставам вакви,но тебе прекрасно ти стојат!
    Првата фотографија е баш убава!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete