Friday, May 20, 2016

The Urban Cinderella



Hello!
Sooo it was my prom a couple of days ago. When it came to deciding what I wanted to wear, I was torn between too many beautiful dresses and different styles, but there was only one thing that I was certain about - I wanted to be a princess. A tulle wearing, back bearing princess - and nothing/no one could make me change my mind. So, I picked a model from the internet and put my own twist to it. I chose this pale blue/gray color because 1. I knew from the begging I wanted a pastel color & 2.It looked soo pretty. For my accessories I went simple with just a couple of rings and a cuff earring with crystals + a silver clutch. And now that the highly anticipated evening is over, I have my dress hanging from the side of my closet with all of the stains to remind me of the night.
Dress: Studio Dama
MUA: Aleksandra Azmanova
Photos by: Fabulous Is Freedom




Здраво!
Епа дојде и долго очекуваниот момент - матура. Кога се работеше за одбирање на каков фустан сакав да носам на оваа вечер, бев премногу неодлучна и всушност не знаев што точно барам во еден фустан, но знаев една работа - сакав да сум принцеза! Со тулови, со голи грбови, со се! Кога го најдов моделот на фустан што го сакам, по препорака на задоволни пријателки се упатив кон Студио Дама, кои ми помогнаа да ја остварам мојата замисла. Ја одбрав оваа бебешко сина/сива боја бидејќи 1.Уште од почетокот знаев дека сакам да носам пастелна боја и 2.Кога ја видов оваа боја (првично тулот) на материјал веднаш знаев дека сакам таков да е фустанот. За аксесоари сакав да одам на едноставната варијанта со неколку прстени, обетка со кристалчиња и сребрена клач ташничка. И сега, кога прославата заврши, го имам фустанот закачен на мојот плакар со сите негови дамки како мали потсетници на таа вечер (ќе го носам на хемиско наскоро, без грижи хаха).
П.С. Кога Марија (Fabulous Is Freedom) ми кажа да позирам во лифтов, со сите негови прекрасни "графити" не мислев дека ќе бидне нешто интересно, ама додека го подготвував постов се предомислив, што мислите вие?
Фустан: Студио Дама
Шминка: Александра Азманова
Фотографии: Fabulous Is Freedom



No comments:

Post a Comment