Tuesday, April 19, 2016

Ice Ice Baby



Hello!
I don't know where you live, but in Skopje it's full on summer! With 25+ C degrees there is only one thing we need - Ice cream! And can I just say, using Ice cream as a photo shoot prop on such high temperatures is close to impossible, and it was like a battle between me and the melting ice cream cone (but a delicious battle none the less). 
Eating ice cream from Malaga and walking around Skopje Center was a regular once a week tradition with my parents when I was little, so simple things like these take me back and bring me sweet (literally) memories. Did you have any traditions with your parents? Let me know in the comments! 

Здраво! 
Мислам дека сите сме свесни за летните температури кои ги имаме последниве неколку дена. Со 25+ Целзиусови степени постои само едно нешто што ни треба - сладолед! И морам да признаам, да се користи сладолед како фото реквизит е блиску до невозможно, и се случуваше борба меѓу мене и сладоледот кој се топеше со рапидна брзина. Но, тоа беше всушност целата забава. 
Јадењето сладолед од Малага и шетањето низ Центар беше една мала неделна традиција за мене и моите родители кога бев мала, така да малите работи како овие ме враќаат назад на тие денови. Дали вие имавте мали традиции со вашите родители? Споделете ги во коментарите!
Фотографија: Captured by Klisarova




No comments:

Post a Comment