Thursday, January 21, 2016

Grid



Hello!
Bringing you guys a casual everyday look today, something that I wore a couple of days ago when It was warm and nice and the sun was shining - the complete opposite of the weather that we are having now. This scarf has been an absolute favorite this past autumn/winter, it has kept me warm and snug every single day, plus I adore the grid pattern, so this scarf always adds a more fashionable touch to every outfit. Oh and school begun today, so I'm having some winter break withdrawals YAY!
Photos by: Nick Ilievski 

Здраво!
Денес на блогот имаме една кежуал секојдневна комбинација, нешто што носев пред некој ден кога беше убаво и топличко, односно сосема спротивното од снегот кој го имаме моментално.
Овој шал ми е апсолутен фаворит за оваа есен/зима, ми држеше топло и на најладните денови, плус ја обожавам грид шемата која ја има, така да овој шал секогаш ми додава fashionable допир на секоја комбинација. А да, започнавме со школо денес и сфаќам колку всушност ми фали распуст, ЈЕЈ!
Фотографии: Никола Илиевски




3 comments: