Tuesday, September 15, 2015

Zipped



Hello!
I am back with another post made in collaboration with the one and only Biljana Klisarova. The main centerpiece of this look is the beautiful handmade flower necklace made from zippers, yes ZIPPERS! I immediately knew I wanted to keep things casual and basic with the outfit and really let the necklace pop. After that came the search for the location. I was eyeing this garage a while now and I waited until something like this came along. I love the contrast between the delicateness of the necklace with off the shoulder top and the dark and industrial vibes that the garage gives.
Hope you enjoy.

Здраво!
Се враќам со нов пост во соработка со Билјана Клисарова. Главното парче овој пат е прекрасното ланче направено целосно од патенти (да, Патенти!) во форма на цветови, кое го добив од "Накит од Патенти". Доколку сакате и вие да поседувате уметност од накит, погледнете ја страната тука. Кога го добив ланчето веднаш знаев дека сакам комбинацијата да биде прилично секојдневна за ланчето навистина да се истакне. Потоа, дојде потрагата по локација. Катната гаража во "Зебра" e локација која одамна ја имав на памет, но ја чекав вистинската можност. Многу ми се допадна идејата да направам контраст помеѓу деликатноста на ланчето со белата блуза и индустријалните и темни vibes кои ги дава гаражата.
Се надевам ќе ви се допадне.



2 comments:

  1. Preslatko izgledash mi se dopaga kombinacijata.
    lanceto so patenti koje ja nadopolnuva celata kombinacija isto taka mi e preubavo ^_^

    http://sekymorrison8.blogspot.mk/2015/08/blog-post.html

    ReplyDelete