Tuesday, February 3, 2015

There will be Oxblood


Hello!
We live in the 21st Century so you would think that finding that perfect winter jacket would come easy. But no, you were oh so wrong. For me, it was literally a fight to the finish, I was about to pass out from stress and nervousness because everywhere I looked I liked nothing. From shop to shop I would go in with a long face already knowing that I would be disappointed again, but when we entered Bershka and Marija noticed this Parka jacket, I knew I had to have it, so I tried it on and rushed to buy it. Story time with Elena huh? Haha. With the jacket I have my lovely new booties that bring joy to my heart because a)I have been looking for the perfect ankle booties and b)Finding these was so easy and pleasing. We all have that one pair of shoes that make us smile because they are too perfect to us, right?
Hope you like it.


Здраво!
Живееме во 21 век, и би помислиле дека ќе биде прилично лесно да се најде совршената јакна. Тоа е далеку од вистината. Мојата потрага траеше долго и беше доста напорна, само за да ја најдам оваа парка јакна од Бершка буквално во последниот момент, кога повеќе немав ниту сила ниту волја да продолжам да барам или воопшто да влезам во уште една продавница. Стресот почна да излага на виделина и бев спремна да откажам, но Марија ја забележа оваа јакна и кога ја видов буквално слушнав како пеат ангели, ја пробав и право на каса. И тоа е мојата кратка приказна за денес  хаха. Ја носам со моите најомилени ниски чизми во темно борда нијанса кои на слики изгледаат повеќе како темно кафеави.Тие имаат специјално место во моето срце (Можете да ме разберете, нели?) затоа што и баш такви чизмички посакував долго време, но нивното наоѓање и купување беше многу лесно и задоволително за разлика од јакната. 
Се надевам ќе ви се допадне.



2 comments:

  1. great look
    living in the tropical does have its perks, can imagine the stress not finding a jacket, luckily you got one

    Shalay,
    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I am in love with your Jeans and Shirt! :)

    ReplyDelete