Tuesday, January 13, 2015

Military stripes



Who says you can't wear crop tops in winter? My mom. But if you wear an undershirt you will be all good, right? (please tell me I'm right.)
Stripes and plaid - one of my most favorite combinations, even though I don't wear them together that often I still drool over photos of them on Tumblr. Since I have been stuck in a rut when It came to coming up with warm (yet fashionable) outfits without looking like a homeless person, It only made sense for that combo to pop in my mind. Aaaand here we are!
Hope you like it.


Кој вели дека не можеме да носиме кроп топови во зима? Мајка ми. Но ако носиш подмаичка се ќе биде во ред, така? (ве молам кажете ми дека е така, лажење е повеќе од добредојдено во ситуацијава.)
Риги и карирано - каква комбинација! Една од моите поомилени, иако не сум имала многу можности да ја носам. Но, бидејќи во последно време се чувствувам како да сум во некоја јама кога се работи за смислување на топли комбинации без да изгледам како бездомник, решив дека е време да ја остварам оваа замисла односно комбинација која ми се врткаше низ памет подолго време. Ииии еве смее!
Се надевам ќе ви се допадне.





1 comment: