Saturday, November 29, 2014

The Coven


Hello!
Even though I love my creams and pastels, I sometimes find myself wanting to wear something dark for a change, so here we are haha. I am absolutely in love with the hat, it makes me feel like I am part of a Coven (AHS Coven to be more precise, if you watch the show you will totally understand why this hat is awesome). I paired it with a black turtleneck which came very handy since it was freezing that day.
Hope you like it.

Здраво!
Иако многу си ги сакам кремастите и пастелни нијанси, понекогаш сакам да направам некоја промена и црната боја е тоа што најмногу ме привлекува затоа што е многу некарактеристична за мене. Се заљубив во капата што ја носам тука, ме прави да се чувстувам како да сум дел од AHS Coven (нема соодветен начин да се преведе (или опише) зборот coven на македонски, ова е една од најголемите маки кога преведуваш од англиски на македонски...) Тие што ја следат серијата ќе знаат за што зборам хаха.
Носам и црна ролка која испадна дека ќе биде најдобрата одлука во мојот живот бидејќи тој ден беше премногу ладно.
Се надевам ќе ви се допадне.



No comments:

Post a Comment