Wednesday, October 22, 2014

Spotted




Hello!
A quick little blog post from me before the whole Fashion Weekend Skopje  begins! (Eek!)
This is what I wore in my previous post and I liked this outfit that much that I wanted to do a whole post about it. Recently I started to become more comfortable with tights and these ones are one of my faves. Paired them with a skirt/t-shirt/cardigan combo and I love how cute and casual it is.
Hope you like it!

Здраво!
Како што можете да забележите, ова е комбинацијата која ја носев во претходниот пост, и толку многу ми се допадна што сакав да направам посебен пост само за неа. Исто така, сакав постов да го објавам пред да почне целото лудило наречено Fashion Weekend Skopje хаха.
Пред некое време почнав да носам хулахопки со различни дезени и истите ми станаа најомилен моден додаток за топлите есенски денови. Овие што ги носам со оваа комбинација ми се едни од најомилените, супер начин да можете да ги поносите уште малку летните сукњички и во есен.
Се надевам ќе ви се допадне!



2 comments:

  1. Слатка како и секогаш, прекрасни се хулахопките и целата комбинација. Одличен пост :))

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Прекрасна комбинација

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete