Sunday, July 13, 2014

Into my white dimension



Hello!
In today's post it's all about crisp white tank tops. Here I styled mine with rolled up skinny jeans, black flats and a black bag, giving the accessories the spotlight. I don't know why,but i have barely worn these feather earrings since I've bought them and that was years ago, but I thought they completed the look nicely. It was hard picking them instead of my statement necklace, but summer is all about change right? Speaking of change I actualy cut my hair, now it's shoulder lenght but you can't see it since it's in a bun. Oh well, next time :D
Hope you like it.


Здраво!
Денешниот пост е посветен за чисто белата маичка. Јас мојата ја искомбинирав со подвиткани тесни фармерки, црни балетанки и црна чанта, давајќи им на деталите место да засветат. Не знам зошто, но овие пердувести менѓуши ги немам носено многу често, но мислам дека одлично се надополнуваат во комбинацијава. Обично би посегнала кон некое стејтмент ланче, но лето е и време е за промена нели? Кога веќе спомнав промена, пред неполн месец ја скратив косата, сега должината е малку подоле од рамениците, но тука не се гледа затоа што ми е фатена. Можеби во некоја друга прилика :D
Се надевам ќе ви се допадне.




♥ Elena.

9 comments:

  1. You look so pretty and chic in this outfit! I love the top, your hair, and your nail polish color :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Прекрасна како и секогаш!
    Маичката ми е на wishlist, и прво што ке направам кога ке си идам дома, со сигурност ке биде да ја купам.
    Плус, многу си се разубавила :D
    http://theglamorousb.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. You look so beautiful! I love the outfit, especially the top :))

    Kisses, Kali
    | Kali's inspiration board |

    ReplyDelete
  4. Loving the top, actually loving the complete outfit, casual yet chic at the same time. Perfect. Cute earrings. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  5. Изгледаш прекрасно, целата комбинација е минималистичка и тоа и ја прави посебна. Одличен пост, браво Елена :*

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Комбинацијата е навистина убаво за овој летен период. Баш сакав да ти ја искоментирам косата - ја видов на Инстаграм, но не знаев дали е нова слика или некоја постара.
    Кратко речено - одлична промена! И јас си ја скратив, скоро до рамена :)

    ReplyDelete
  7. Super si Elena sakame pocesto novi postovi :)

    ReplyDelete
  8. Prekrasna si Elena!
    Prstenchinjata i tashnata mnogu mi se dopadnaa :)

    ReplyDelete
  9. Прекрасна комбинација

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete