Saturday, August 17, 2013

Cross that

Hello!
This week I attended the first Fashion Ball in Macedonia hosted by the young designer Zlatko Jovanovski.
This is what i chose to wear to this ocassion - a mint elephant print (wow) button up, chrisp white shorts , a studded clutch, my black loafers and accessorised with a cross ring. I wanted to go for a more relaxed but still stylish and classy look whilst keeping the youthfulness.
Hope you like it.

Здравоо!
Оваа недела присуствував на првиот Моден бал во Македонија, организиран од страна на младиот дизајнер Златко Јовановски.
За оваа прилика одлучив да носам минт кошулка со најслаткиот принт со слончиња, дискретни бели шорцеви, црно плико со нитни, омилените лоаферки и аксесоаризирав со прстен во форма на крст. Целев кон релаксиран, но сеуште модерен изглед задржувајќи ја младoста.
Се надевам ќе ви се допадне.















22 comments:

  1. Thank you for following, I follow back now :)

    Lovely blouse <3

    ReplyDelete
  2. cute shirt!!!!
    ps. I used L'oreal ombre' kit for my hair ;)

    Come and have a look at my newest post… "On the road"!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    ReplyDelete
  3. Убава Еленка, мене кошулката ми е ултимејт фејврит, е така да си знаеш!
    Совршен склоп на дезени и бои, мелем за очи! И пак ќе ти речам, белите панталонки ти стојат многу убаво. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодариме прекрасна Александра! :D

      Delete
  4. Sor
    cev
    iteeee!!!!
    Super kombinacija bash ti prilega <3


    http://sekymorrison8.blogspot.com/2013/08/anniversary-d_13.html

    ReplyDelete
  5. Млада и преубава :) Комбинацијата е супер, младалашка, а сепак достојна за ваков настан

    ReplyDelete
  6. Thx doll for stopping by my blog
    and of course we can follow each other
    Im following you now :)

    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    ReplyDelete
  7. Kako sto si se poznavam sebesi, jas bi odbrala fustan za bal, ama od taa atmosfera sto ja vidov tamu si napraila odlicen izbor. PRE mnogu mi se dopagja, i najmnogu deka imash obleceno baletanki a ne shtiklim izgleda moderno i eptem trendi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Терминот Моден Бал мислам дека малку збунува, присутни беа различни стилови и секој си беше облечен по свое. Никаде немаше дрес код.
      BTW фала ти ^^

      Delete
  8. Hola! me ha gustado mucho tu entrada y tambien tu blog!! me pasaré por aquí más a menudo para estar al tanto de tus publicaciones ^^ Un besazo corazón!

    http://www.bloglovin.com/en/blog/7136165

    ReplyDelete
  9. I can't believe I haven't put a comment on this post yet! You are adorable. That shirt is freaking amazing. Love it. Looks like that gorgeous pair of shorts found a nice companion. Go girl!
    :)
    http://aleksandrinavezilka.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. твоите коментари ме поцрвенуваат, thank you :*

      Delete
  10. Елена мене многу ми се допадна тоа што се одлучи за лежерна шик комбинација. Суптилниот контраст помеѓу деликатниот принт на кошулата и нитните делува многу симпатично, а со фризурата одлично го имаш комплетирано изгледот.

    Покрај тоа пофалба од мене бидејќи на годините најмногу ти прилега овој начин на носење, плус по мое видување присуствувавме на модна ревија/роденден, па зборот бал не успевам да го поврзам никако. :) Што значи супер си облечена за пригодата. Од мене имаш палче нагоре. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала ти :D Шорцеви на моден бал е тотален погодок нели? ;)

      Delete