Saturday, January 12, 2013

B is for Burgundy

I promised that i would style my new DIY burgundy jeans for you, and i must admit, i am pretty much in love with them. When i put them on it was like love at first sight!
I took this pictures yesterday in the morning (mainly because i liked how my hair looked) and i couldn't wait to show them to you guys. 

P.S. Sorry some of the pictures are blurry, i literally took 30 photos and 80% of them were blurry. My camera is messing with me -.-'


Ветив дека ќе ги искомбинирам моите нови фармерки за да можете да добиете по чиста слика за нивната боја, како стојат итн. Морам да признаам, кога ги облеков тоа беше како љубов на прв поглед! 
Се сликав вчера сабајлето (најмногу поради тоа што ми се допаѓаше како изгледа мојата коса) и едвај дочекав да ви ги покажам.

П.С. Извинете што некои од сликите се матни, од 30 слики буквално 80% беа матни. Ме зеза камерава -.-' 









(here the jeans are not show in its true color,they are lighter)



(Here is the real color of the jeans)

Cardigan: Stradivarius
Top: Mango
Jeans: DIY
Scarf: Laura Rossi 
Sneakers: Stradivarius
Belt and rings: gifts from mother and grandmother

Xoxo Elena.




46 comments:

  1. Браво!Како си ги искомбинирала-чиста 10-ка!
    Ми се допаѓа како белиот кардиган ја освежува комбинацијата.А пак марамата дава живост!
    Да не ги заборавам малите детали кои ја прават оваа комбинација совршена,малиот црн каиш и прстените!

    http://fashioncareofwoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мило ми е што ти се допаѓа :D Фала!

      Delete
  2. Ти се слоши од тоа одење натака-навака за да местиш тајмер по 6 пати во минута? :D

    Елена за мене ова е нешто најдобро кое си го постирала. :)
    Комбинираното без замерки, парчињата прекрасни!
    И убаво си реков не си погрешила со фармеркиве. :) Бојата е предобра, високиот струк ги носи до совршенство!

    Мене лично ми се допаѓа што боите се блиски една со друга, ама се некако распоредени во парови. Секоја нијанса си има пријател во друго парче облека. :D Мој омилен 'пар' би биле марамата и панталоните.
    Прво поради бојата која ми е омилена и ја ставам пред се останато, плус затоа што марамата е нешто поразлично од она кое сум го видела до сега. Ја комплетира и ја носи тежината на комбинацијата. :)
    Со каиш како што имам презборено, се изгледа подобро! :) Во твојов случај се радувам што не паднала варијанта на нешто светло.

    Сабајлечка и бушавка, ама фризурава е совршена. ;)
    Го сакам овој тип на репчиња, високо на главата, по можност уредено, а messy.

    Кај мене поминуваш со највисока можна оцена! :)
    Се надевам без доволно детална затоа што мене ме остави без зборови, па пробував некој збор да сврзам. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Пола од сликите со тајмер ги сликав и да ти кажам ми се смачи! Фала богу брат ми ми се смилува :D
      Фала на комплиментите, и мене оваа комбинација ми е една од поомилените :D

      Delete
  3. Одлична комбинација. Ми се допаѓа како имаш се склопено, ама марамата и патиките се сон.

    http://morethanafashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Edna od podobrite kombinacii, ti kazav i vo predhodniot post deka farmerkite predobro gi imash napraveno se mislam i jas moite teget da gi napravam :D


    Maramata ti e predobra, odlicen izbor na nakit i da kosata super ti e vaka sobrana a i odlicno odgovara so kombinacijata. I da moram da te ispofalam blogot ti izgleda svetski i super e shto si mnogu aktivna.

    Od mene imash cista 10 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Уууу фала фала :D
      Сега кога ќе почнеме пак со школо активноста ќе се намали :/

      Delete
  5. Love your polka dot scarf!
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. beautiful pants!!! ;)
    perfect outfit
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ќе бидам кратка и ќе кажам само: прекрасно ;)

    ReplyDelete
  8. farmerkite vaka izgledaat sovrseno...

    ReplyDelete
  9. Браво ма Еленке :D
    Ептен убаво ти испаднале DIY панталоните, не замислував дека вака ептен добро ќе излезат на крај.
    А да не се лажеме, и многу убаво ти стојат. :)
    Супер си облечена, мој омилен дел ми е марамата. Јас како страстрен љубител на точки, да знаеш ако те видам низ град со неа, ти ја земам одма хахаха :D

    Исто палец нагоре имаш и за изборот на накит. Иако минимален претставен преку прстенчињата - сепак одличен впечаток даваат. Ја надополнуваат комбинацијата.

    ReplyDelete
  10. Многу ми се допаѓаат фармерките, и тоа како испаднале и како ти стојат.
    Марамата и патиките се одлично вклопуваат, а светлата боја на џемперчето дава свежина.
    Браво за изборот на прстените. :)

    ReplyDelete
  11. hey, what a nice look. love it.
    thanks for your comment. of course i follow back :)
    lovely greets and thanks for your visit,
    hope to see you soon.
    lovely greets
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  12. wow your page is really cool :)
    love your style pretty much!!
    lana :)

    ReplyDelete
  13. Чиста 10ка!
    Се вљубив во марамата, ја обожавам!
    Иако во претходниот пост, пишав дека си згрешила што си ги офарбала панталоните, дефинитивно јас сум згрешила што го кажав тоа.Прекрасни се , а и тоа како си ги искомбинирала , мераци. :)
    Поздрав :*
    http://stylesessionss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Odlicna kombinacija, farbanjeto na farmerkite e ocigledna uspesna misija.
    Mi se dopaga sto si odela so posvetli boi na dzemperce i marama. Odlicno se vklopuvaat so patikite i davaat harmonija na boi.Akcesoriez isto taka dobro, diskretno i nenapadna no sepak vpecatlivo.

    ReplyDelete
  15. Елена јас пак се вљубив во пантолоните! Колку се само добри и совршено вклопено во целоснава комбинација.
    Бојата многу модерна и плус високиот струк! Мх...
    Марамата исто полн погодок, претерано се совпаѓа со патиките/кондурите, и ништо значи ништо во твојава комбинација не стрчи.
    Високиот ponytail, ја комплетира комбинацијава потполно. Браво!

    http://lcashmere.wordpress.com/

    ReplyDelete
  16. hi elena!
    you look so cute and I love your blog. That's why I nominated you for the liebster award on my blog!
    Come see my post so you know what to do :)

    Keep it up & maybe we can follow each other! xo

    catherinebelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Елена, најдобрата твоја комбинација досега.

    Пантолоните прекрасно ти стојат и бојата убаво испаднала.
    Марамата ми е фаворит во целава комбинација, бидејќи изгледа некако бујно, а плус и боите се прекрасни.
    Чизмичките и џемперчето одлично се вклопуваат со марамата.

    Накитот, минимален. Од мене имаш огормен плус за тоа. :)

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
  18. Those sneakers are very nice
    Would you like to follow each othe via GFC and BLOGLOVIN?
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    ReplyDelete
  19. Awesome pants and scarf! Love this comfy chic look. My camera does that sometimes too--no worries!

    ReplyDelete
  20. Преубава комбинација, целосно но и секое парче посебно е прекрасно.
    Поздрав
    http://secretsthatarenevertobetold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Dear, I can't believe these jeans are DIY! You have some skills! I love the wedge sneakers and that cute rose ring :)
    -Che

    style-che.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. you look pretty
    i love your sneakers and scraf :)
    can we follow each other? :)
    i promise i'll follow you back
    www.miharujulie.com
    thanks
    glad visit here ^_^

    ReplyDelete